TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Feilkode 52

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #235520  av Gt-4-Ever

Hva er galt da? Hvordan får jeg bort motorlampelyset? Har montert BC.
Innstilt på 0.8 og 1 bar.
Sist redigert av Gt-4-Ever den 19 mai 2007 16:01, redigert 1 gang totalt.

#235658  av Gt-4-Ever

Ingen?

#235689  av Gt-4-Ever

Hvordan får jeg bort lyset da? Må jo være noen her som har hatt samme problem og funnet en løsning på det.

#235693  av Andy_Celica

Gt-4-Ever skrev:Hvordan får jeg bort lyset da? Må jo være noen her som har hatt samme problem og funnet en løsning på det.
på topedoveggen sitter det en måler greie med en slange inn i ic en for å måle trykket, den har nok løsnet hos deg.

Når du har fiksa feilen må du dra ut sikringen til ecu for å stille den tilbake, da tar du ut den sikringen som heter efi i mere en 5 sec, da stiller ecu seg tilbake til normalt.

#236256  av Gt-4-Ever

Noen som har bildet av den målergreia?

#236784  av Gt-4-Ever

Lyset går fortsatt på. Så fort jeg rører gasspedalen så lyser det....har prøvd å nullstille ecuen, finner ingen slanger med lekasje eller som er løs.

#236792  av kennethx

foreslår at du lokaliserer ECU sin sensor som ligger helt oppe ved torpedoveggen, nesten midt på. Går en vakumslange opp i sensoren på undersiden. burde være lett å finne.

#238927  av Gt-4-Ever

Lyser fortsatt..

#240730  av Gt-4-Ever

Ingen som kan hjelpe meg?

#240960  av Gt-4-Ever

Finner ingen løse slanger eller ledninger/kontakter...Lyset er der fortsatt..Feilkode 35. HJELP!

#241557  av Gt-4-Ever

Fant ut at jeg hadde koblet feil en vakumslange, men selv nå så lyser motorlampa...Vil gjerne få den bort. Har tatt ut efi-sikringa flere ganger, men lampa kommer tilbake, så for jeg trør på gassen.

#241559  av csstian

Du er sikker på at du ikke har flere feilkoder da?

#241582  av Gt-4-Ever

FÃ¥r sjekke igjen.

#241620  av Gt-4-Ever

NÃ¥ viser den feilkode 52...Hvor sitter bankesensoren? Noen som har et bilde av den?