For de som ikke vet det har det åpnet et nytt dekksenter i Vestfold, i Sandefjord som heter E18 Dekksenter.. God service å god pris er høy prioritet
var der i dag å avbalaserte dekka, å det ble for det første dritbra, å så fikk vi slått av en god bilprat åsså..
Mens jeg stod å venta la jeg merke til bilene som stod i garasjen, bl.a en skyline, en Ford Ranger med 24", en Eclipse med 19" og når jeg akkurat var fedig rulla det inn en STRØKEN Honda S2000
og utenfor stod det en BMW med syke 24" (275/25!)
Han som driver stedet er også leder i gatebilklubben Streetstyle, som alle vet er en veldig seriøs gatebilklubb, og det anbefales virkelig å ta en tur innom å se å høre på dekk å felg, både til bruksbilen å til grombilen
Her er det mye bra 

Mens jeg stod å venta la jeg merke til bilene som stod i garasjen, bl.a en skyline, en Ford Ranger med 24", en Eclipse med 19" og når jeg akkurat var fedig rulla det inn en STRØKEN Honda S2000

Han som driver stedet er også leder i gatebilklubben Streetstyle, som alle vet er en veldig seriøs gatebilklubb, og det anbefales virkelig å ta en tur innom å se å høre på dekk å felg, både til bruksbilen å til grombilen

Vedlegg
DSC01668.JPG (295.46 kiB) Vist 837 ganger
DSC01666.JPG (223.44 kiB) Vist 804 ganger
DSC01667.JPG (204.58 kiB) Vist 813 ganger
- - KonGen - -
91' Toyota MR2 GTi 16v
91' Toyota MR2 GTi 16v