TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GT 4 CS

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #237194  av GTdreamer

Har Endelig fått drømme bilen :D..Er for øyeblikket så og si orginal, men har iallefall et bra grunnlag å bygge på nå..
Vedlegg
bilen min 0071.jpg
bilen min 0071.jpg (893.54 kiB) Vist 2249 ganger
bilen min 004 copy.jpg
bilen min 004 copy.jpg (829.04 kiB) Vist 2256 ganger
bilen min 0171.jpg
bilen min 0171.jpg (358.09 kiB) Vist 2257 ganger

#237204  av GhostRider88

den var strøken og blank :shock: 8) grattis med nydelig bil og riktig merke :P

er det noen skader/mangler? så utrolig strøken ut. Hva er de fremtidige planene og hvor mye måtte du gi for en slik skjønnhet?

#237217  av Rømmling

ikke snilt å vise frem slikt, den var strøken
men jeg har ikke rå til å kjøpe CS :roll:

Nydelig bil

#237224  av GTdreamer

Den er ganske strøken ja, både innvendig og utvendig. Har ikke funnet noe rustflekker av noe slag.(litt små steinsprut her og der)
Eneste feilen jeg har funnet er at mansjetter må byttes, har begynt å morkne.Og at bremseskive på førerside blir veldig varm, skal av med kalipter (smøre/hone) og fjerne kat i helgen.
Ellers virker bilen veldig tight og fin å kjøre, ingen ulyder.

Det sitter en boostcontroll på den, personlig hadde jeg ikke begynt i den enden.
Men skal ha filter\eff annlegg så fort som råd så den skal få sitte på.

Den nykker litt og kan virke litt ujamn under pådrag, har misstanke om at det kanskje er orginal plugger på den.Skal få sjekket dette også i helgen.(ja fyller 98 )

Dette er en bil jeg skal ha til jeg MÅ bytte, har siklet lenge etter en. Og gleder meg til å dille med den :D...Måtte ut med ca 145 :roll: ... bilen har gått 135 000.

Plan :turbotrykks måler- filter-eff annlegg- dump - senking -hvite blinkere- litt toning av ruter-litt bedre stereo (ikke noe mega annlegg) Men det blir over tid.

Når dette er oppnådd kommer jeg kanskje til å sikte på litt mer seriøs gamp og alt det innebærer.

#237240  av Tomera

Veldig pen bil du har fått deg! Gratulerer! Denne som har ligget på autodb en stund?

#237299  av GTdreamer

Takker ! ...Ja det stemmer det er den..

#237304  av Tomera

Ser ut som et meget strøkent eksemplar ja!
Morsomme og holdbare biler, så lenge man ikke tukkler så alt for mye med de!
Min anbefaling:
- Effektanlegg
- Downpipe
- Nytt luftfilter
- Boostcontroller (elektronisk, og helst ikke over 1,0 bars trykk)
- 30mm senkefjærer (Ikke for mye, bilen må jo kan brukes om vinteren også)