TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 only magasinet

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #237808  av MK1-87

http://www.mr2only.com/

Kostnader:

Our 6 Issue subscription to Norway is 33GBP postage and packaging included or for OC club members it is discounted to 30GBP.
We would be very pleased if you could post on your forum, and we are always looking for cars to feature in our magazine and everyone is welcome to contribute.

If you would like to take up our offer I could send you a paypal invoice and once payment is received your magazines would be dispatched to you straight away,

I could also let you have our first 3 issues at a discounted price to you if you are interested is taking out the subscription from issue 4 this would mean that you wouldn't miss out on any of the collection.
thanks so much, speak to you soon.

Or for each issue individually it would be our EU price which is 5.50GBP that includes postage and packaging.

#237869  av Doffen696

i'm in

#237873  av Larsen

Er bare å sende dem e-mail. De er veldig hyggelige og betalete via paypal mener jeg. Kunne vel ikke bli enklere

#237877  av Doffen696

Mail sendt :P Så får vi se hvor kjapt de svarer. Tok å bestilte alle nummerene med det samme jeg var i gang.

#237879  av Doffen696

IMPONERT!!!

Fikk svar på mailen nå og har da gjort betalingen over PayPal..
Kjapt og smertefritt siden jeg hadde PayPalkonto..
Skal si de jobber sene kvelder der borte :P

edit: Jeg sendte mailen kl. 22.00 fikk svar 22.10 dvs 10 min

#238164  av MK1-87

De er kjempe raske. Jeg venter på mine blad. Noen som har lest de?
De søker biler til å være med i bladet så bare tips :-)

#238349  av Xlr8

har alle bladene er mye de samme som du leser på foruma, men alike vell mye nytt og gøy og lese om=) er bare og glede seg.

#238603  av Doffen696

I går (fredag) kom første bladet i samlinga mi :P Dette var sendt med mer porto en bladet kosta trur jeg.... By Air Mail og diverse.. Hadde satt på nye adressa mi som jeg skal flytte til, for jeg regnet no ikke med at det skulle komme så kjapt, men jaggu meg.. Heldigvis kjenner postfolka meg, så der låg det da i postkassa til foreldra mine på fredag :P (Passa fint å ta en helga tur hjem da, hehe)

Første bladet jeg fikk var nummer 3, men resten er på veg står det. Super servise her :)