Min bil går som faen på 1 og 2 gir. Men tredje får den ikke opp turtall. Men den lader 0.86 for det. Går bare og blafrer på en måte. Noen som har noen tips?
90` Celica GT4
Ca-raae skrev:Tar jeg feil hvis jeg sier att jeg har like høyt trykk på alle girene? Har apexi boost controller. Denne fungerer forøvrig heller ikke. Uansett hva jeg stiller inn på lader den 0.86 nå er det stilt inn på 0.2kg.Du får ikke 0,2kg om du setter boostcontrolleren din til 0,2. Den kan bare øke trykket, ikke minke det.
Noen som vet hva tenningen skal være. Er jo originalt 10 grader er det ikke det? står på en del mer. Prøvde å stille tilbake til 10 men da gikk bilen rævva.
Ca-raae skrev:Æsj og bæsj. Nei hang vel egentlig bare på ei tenningslampe og vrei fordeleren. Blei ikke noe suksess hvertfall. Men tenninga blei jo justert uansett. Så jo det merket flytta seg. Spørs om jeg får ta den med til en som har litt peil. Dritt når ting ikke er i orden. Men når det er sagt så begynte jo alle problemene etter at jeg ga den 1kg i ladetrykk da. Veit ikke sammenhengen men. Om jeg stiller bc inn på 0.8kg så lader den godt over 1, sånn var den ikke før. Da stod den på 0.8 og lada ca. 0.75Da får du muligens Boost Creep da? hvor stor eksos har du? har du montert en fcd eller noe slikt? på den st205 en jeg hadde fikk jeg fuel cut på rundt 5000 rpm på 3 giret pga boost creep.
Andy_Celica skrev:Hva er boostcreep? Jeg har 3" anlegg hele veien. Har også montert FCD.Ca-raae skrev:Æsj og bæsj. Nei hang vel egentlig bare på ei tenningslampe og vrei fordeleren. Blei ikke noe suksess hvertfall. Men tenninga blei jo justert uansett. Så jo det merket flytta seg. Spørs om jeg får ta den med til en som har litt peil. Dritt når ting ikke er i orden. Men når det er sagt så begynte jo alle problemene etter at jeg ga den 1kg i ladetrykk da. Veit ikke sammenhengen men. Om jeg stiller bc inn på 0.8kg så lader den godt over 1, sånn var den ikke før. Da stod den på 0.8 og lada ca. 0.75Da får du muligens Boost Creep da? hvor stor eksos har du? har du montert en fcd eller noe slikt? på den st205 en jeg hadde fikk jeg fuel cut på rundt 5000 rpm på 3 giret pga boost creep.