TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Turbotrilles MKIII Supra 2.5TT

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #240718  av Turbotrille

Her kommer det endelig et bilde av min bil, kommer nok flere etterhvert tenker jeg. :)
Vedlegg
Bilde 005.jpg
Bilde 005.jpg (67.85 kiB) Vist 2708 ganger
Kopi av DSC_0173K.JPG
Kopi av DSC_0173K.JPG (307.86 kiB) Vist 2712 ganger
Bilde005.jpg
Bilde005.jpg (150.53 kiB) Vist 2705 ganger

#240735  av FireFox

Nydelig mk3 ;)

#240758  av tojo

Pen bil :P å rette motoren :D

#240765  av tommis

RÃ… :P Nyanskaffet? Jeg visste ikke at man fikk dem med twin turbo...

#240834  av Stiansen

Nice! :D

#240880  av Turbotrille

tommis skrev:RÃ… :P Nyanskaffet? Jeg visste ikke at man fikk dem med twin turbo...
Nei ikke akkurat så veldig nyanskaffet nei...
Du får dem med høyreratt med twinturbo, ikke som venstreratt, har vært endel jobb kan du si. ;)

#240895  av James

Sykt fet bil! Har virkelig fått sansen for mk3 Supra nå den siste tiden!! Sekserlyd å turbo *sikle* :P Kunne godt ha tenkt meg en!!!

#242793  av 4A-GE

Søt kjerre Trille. :)

#242919  av KK-ma70

Grattis:) Arti å få den på veien nå. Har stått i garagen til Toyparts altfor lenge den dær.
Hvordan har du gjort det med gass, brems og slikt?

Hørte forresten at det en en litt utenfor Trondheim som også holder på å bygger om til 1jz, men har ikke klart å komme i kontakt med han.
Har ikke kjørt min noe heller, skulle justere kamber etter dempersifte. Det gikk ikke, måtte kjøpe nye foringer og bolter både forran og bak.

Forran får man selvfølgelig ikke kjøpt løse foringer, kun hel arm :roll:
Går å venter på de nå.... kommer i morgen eller tisdag...
Blir farlig nerme ACR. Håper ikke på flere problemer...

#243069  av Turbotrille

KK-ma70 skrev:Grattis:) Arti å få den på veien nå. Har stått i garagen til Toyparts altfor lenge den dær.
Hvordan har du gjort det med gass, brems og slikt?

Hørte forresten at det en en litt utenfor Trondheim som også holder på å bygger om til 1jz, men har ikke klart å komme i kontakt med han.
Har ikke kjørt min noe heller, skulle justere kamber etter dempersifte. Det gikk ikke, måtte kjøpe nye foringer og bolter både forran og bak.

Forran får man selvfølgelig ikke kjøpt løse foringer, kun hel arm :roll:
Går å venter på de nå.... kommer i morgen eller tisdag...
Blir farlig nerme ACR. Håper ikke på flere problemer...
Har nok stått i flere forskjellige garasjer.. :P

Gass, brems? Tenker på? I forbindelse med håndgass? Veldig enkelt midlertidig løsning.. ;)

Foringer??? Poly.. :)

#243180  av KK-ma70

Turbotrille skrev:
Gass, brems? Tenker på? I forbindelse med håndgass? Veldig enkelt midlertidig løsning.. ;)

Var det jeg tenkte på ja:) Nå vet ikke jeg hvor nedsatt bevegelighet du har i føtterne da.

#243249  av Turbotrille

KK-ma70 skrev:
Turbotrille skrev:

Var det jeg tenkte på ja:) Nå vet ikke jeg hvor nedsatt bevegelighet du har i føtterne da.
De er ganske ubrukelig kan du si, så det er stort sett hendene som blir brukt til gass, brems og styring ja. ;)

#243286  av japse-gnmfr

var nice den.. mange hester har 2,5tt originalt..

#243307  av Turbotrille

280HK

#244069  av KK-ma70

[quote="KK-ma70"]Grattis:)

[quote]

Har fått tak i han nå:) Var vist forummedlem allerede...
Var litt feilinformert om motor også :( Konvertert fra n/a til 7m-gte.
Kjente vist Andreazzz.