Her kommer det endelig et bilde av min bil, kommer nok flere etterhvert tenker jeg. 

Vedlegg
2.5 Twin Turbo R
tommis skrev:RÅNei ikke akkurat så veldig nyanskaffet nei...Nyanskaffet? Jeg visste ikke at man fikk dem med twin turbo...
KK-ma70 skrev:Grattis:) Arti å få den på veien nå. Har stått i garagen til Toyparts altfor lenge den dær.Har nok stått i flere forskjellige garasjer..
Hvordan har du gjort det med gass, brems og slikt?
Hørte forresten at det en en litt utenfor Trondheim som også holder på å bygger om til 1jz, men har ikke klart å komme i kontakt med han.
Har ikke kjørt min noe heller, skulle justere kamber etter dempersifte. Det gikk ikke, måtte kjøpe nye foringer og bolter både forran og bak.
Forran får man selvfølgelig ikke kjøpt løse foringer, kun hel arm![]()
Går å venter på de nå.... kommer i morgen eller tisdag...
Blir farlig nerme ACR. Håper ikke på flere problemer...
Turbotrille skrev:
Gass, brems? Tenker på? I forbindelse med håndgass? Veldig enkelt midlertidig løsning..
KK-ma70 skrev:De er ganske ubrukelig kan du si, så det er stort sett hendene som blir brukt til gass, brems og styring ja.Turbotrille skrev:
Gass, brems? Tenker på? I forbindelse med håndgass? Veldig enkelt midlertidig løsning..
Var det jeg tenkte på ja:) Nå vet ikke jeg hvor nedsatt bevegelighet du har i føtterne da.