TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jeg testa anlegget i volvon litt i dag :D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#240937  av Zepticon

Rått med mye bass da men hvor ofte spiller du så høyt da? :lol:

#240952  av Larsen

Hvilken klasse skal du stille i da?

#240985  av |plumbo

har ikke stilt i noen klasse med denna bilen ( kommer ikke til og gjøre det heller )

en sjelden gang jeg drar opp for og brife litt :D ikke ofte liker og har litt penere lyd når jeg kjører ellers ( kjører lillehammer hamar hver dag )

#241127  av laffy

Kunne jo lagd en bedre film hvis du absolutt må legge ut på youtube.. Er ikke spesielt kult å se på noe som er filma med mobilkamera og i tillegg veiver sånn med "kameraet" at det er umulig å se en dritt omtrendt..

#241134  av |plumbo

kjøp kamera stativ og kamera til meg så skal du få bra filmer

#241196  av Th4 Ghost

laffy skrev:Kunne jo lagd en bedre film hvis du absolutt må legge ut på youtube.. Er ikke spesielt kult å se på noe som er filma med mobilkamera og i tillegg veiver sånn med "kameraet" at det er umulig å se en dritt omtrendt..
det folk ikke skjønner er at youtube er et medium til å nettopp legge ut filmer med, du -trenger- ikke å se dem. likevel kommer det folk og slenger ut kommentarer som "for noe søppel, du burde gå og henge deg!" (snakker generelt nå, ikke bare til deg), videoen var helt klart ikke ment for deg og derfor kan du skippe pent over den

back to topic: rista bra der ja :P ikke noe jeg ville ha skrudd opp mens jeg kjørte for å si det sånn ;)

#241210  av |plumbo

det blir værre i corollan folkens ;) just u wait and see ( den blir asfaltert og greier da så vi slipper ristinga )

#241233  av |plumbo

Th4 Ghost skrev:
laffy skrev:Kunne jo lagd en bedre film hvis du absolutt må legge ut på youtube.. Er ikke spesielt kult å se på noe som er filma med mobilkamera og i tillegg veiver sånn med "kameraet" at det er umulig å se en dritt omtrendt..
det folk ikke skjønner er at youtube er et medium til å nettopp legge ut filmer med, du -trenger- ikke å se dem. likevel kommer det folk og slenger ut kommentarer som "for noe søppel, du burde gå og henge deg!" (snakker generelt nå, ikke bare til deg), videoen var helt klart ikke ment for deg og derfor kan du skippe pent over den

back to topic: rista bra der ja :P ikke noe jeg ville ha skrudd opp mens jeg kjørte for å si det sånn ;)
ikke no prob når du kjøerer ( eneste er at du se skilt plata på bilen foran vibrerer, men det er øya dine som gjør det ;))

#241270  av chris

Hørtes ut som en anleggsmaskin av noe slag :lol:

Du burde prøvd en db-måling, bare for moro skyld. Ta deg en tur til Trondheim, så skal vi måle for deg :D

#241280  av |plumbo

blir ikke noe med volvon ( bass rør står vinkla mot baklykter når de skulle vært opp gjennom hatte hylla ) derfor er det ikke mer trykk i bilen enn at øya har en antydning av vibrasjon når du spiller ..

tenker når jeg har lakka rollan så skal rockforden ut ned med 2000w soundsream monoblokka og kassa med alpine subbera +++div andre ting ( bare for og teste ) DET vil dunke!

edit : i fjor med et veldig dårlig oppset spilte jeg 137.7db selv om det er mange som spilte mer så er det gøy ;) men hvis subbern min kommer fra statene snart blir det vesentlig høyere i år :D ( SPLX 12 :twisted: )

#241418  av |plumbo

chris skrev:Hørtes ut som en anleggsmaskin av noe slag :lol:

Du burde prøvd en db-måling, bare for moro skyld. Ta deg en tur til Trondheim, så skal vi måle for deg :D
Det hadde vært gøy :D men volvon klarer ikke den turen desverre .( bruker 5 l oljer i uka og såogsi dagli på fylling av vann i radiator ) skal bare gå intil corollan er ferdig lakkert ;) men når den er klar lyst til og teste den ? ;)

#241423  av sindrejl

blir spennende å se åssn det blir i rollaen da ;)

#241430  av |plumbo

glede seg veldig selv:D