TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• La ut noen videoer pÃ¥ youtube. Flere klipp

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #243338  av Christian

De er postet før tror jeg, men da gikk nedlastingen så treigt :? La de på youtube i steden.

Slik skal det burnes 8)

En ok isbanefilm :

Enda en isbanefilm :

Litt innendørs kjøring :
Sist redigert av Christian den 26 mai 2007 21:32, redigert 1 gang totalt.

#243351  av OrIoN89

Herregud, jeg skjønner bare ikke hvordan dere klarer å drifte med mr2. Kanskje det har noe med hestene å gjøre da =p

#243352  av sindrejl

OrIoN89 skrev:Herregud, jeg skjønner bare ikke hvordan dere klarer å drifte med mr2. Kanskje det har noe med hestene å gjøre da =p
diff sperre ;)

#243353  av lexusmann

SÃ¥ morsomt ut det der... :D

#243358  av OrIoN89

sindrejl skrev:
OrIoN89 skrev:Herregud, jeg skjønner bare ikke hvordan dere klarer å drifte med mr2. Kanskje det har noe med hestene å gjøre da =p
diff sperre ;)
Blir det ikke umulig å kjøre med den til vanelig da? ;p Trodde mr2 var vanskelig å kjøre med når det var glatt jeg :lol:

FÃ¥r bare umulige kontraer jeg :roll:

#243375  av japse-gnmfr

OrIoN89 skrev:
sindrejl skrev:
diff sperre ;)
Blir det ikke umulig å kjøre med den til vanelig da? ;p Trodde mr2 var vanskelig å kjøre med når det var glatt jeg :lol:

FÃ¥r bare umulige kontraer jeg :roll:
da må du trene hehe.. ikke noe problem og sladde me gti i 2og 3 gir når det er glatt...litt store rundkjøringer kan være morsome når nysnøen har kommet :D rundt og rundt og rundt :D

#243393  av Christian

Er bare litt trening ja, og en front eller to :lol:
La ut to linker til i første post, har endel flere, men de er ikke lastet opp enda.

#243410  av mr2cato

det går fint å drifte med mr2, eneste problemet er at den har lett for å få litt ekstra fart på rompa slik du spinner rundt. Eller er det problematisk og holde litt lange svinger pga den tar fort igjen grepet.

Det siste har kanskje noe med at jeg har gti og ikke har alt for mange hester å rutte med i forhold til grepet. På snø og is er det intet problem untatt at du helst bør ha noen kilo sand fremme.

Gøy er det hvertfall, men dekkforbruket er rimelig stort i mitt tilfelle :roll:

:D

#243441  av OrIoN89

200 kg med sand forran, så hadde vel bilen blitt nermere Nissan sin sx familie :lol:

#243465  av mr2cato

50-60 kg er fint :D

#243827  av japse-gnmfr

Brukt sandsekker foran på di videoane der?