TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• trenger epc hjelp/delenr hjelp angÃ¥ende 99' dørplater

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #243382  av sindrejl

Jeg har skjønt at 98'-99' mr2'en leveres med spesielle "mr2" ingraverte dørplater i stål, men da trenger man også ny "plastikk" rundt /under denne for at det skal se bra ut. Noen som kan finne delenummerene til disse så jeg kan sjekke prisen hos toyota? Det kosta over 2000kr i utlandet pluss frakt og moms så tenkte jeg måtte sjekke her først.

Mvh
Sindre

#243386  av marlboro1310

Da du finner ut av dette,send meg pm på delenr...er interessert i slike selv... :)
 #243396  av mr2cato

sindrejl skrev:Jeg har skjønt at 98'-99' mr2'en leveres med spesielle "mr2" ingraverte dørplater i stål, men da trenger man også ny "plastikk" rundt /under denne for at det skal se bra ut. Noen som kan finne delenummerene til disse så jeg kan sjekke prisen hos toyota? Det kosta over 2000kr i utlandet pluss frakt og moms så tenkte jeg måtte sjekke her først.

Mvh
Sindre
har det blitt mr2 på deg?? :D
 #243405  av sindrejl

mr2cato skrev:
sindrejl skrev:Jeg har skjønt at 98'-99' mr2'en leveres med spesielle "mr2" ingraverte dørplater i stål, men da trenger man også ny "plastikk" rundt /under denne for at det skal se bra ut. Noen som kan finne delenummerene til disse så jeg kan sjekke prisen hos toyota? Det kosta over 2000kr i utlandet pluss frakt og moms så tenkte jeg måtte sjekke her først.

Mvh
Sindre
har det blitt mr2 på deg?? :D
vi får se vi får se :)

#243471  av Morten

Du Sindre du Sindre... Bilen går da hverken fortere eller blir morsommere å kjøre av blanke dørlister? :lol:

(hehe, sorry, klarte ikke dy meg siden det virker som toppen av bortkasta spenn for meg. Sikkert ripa opp innen du har gått inn og ut av bilen 4 ganger og :mrgreen:)

#243488  av marlboro1310

Bilen går da vel ikke fortere av hvite blinkerser heller??! :shock: :shock:

Men det ser da unektelig kjempepent ut...kontra de originale kjedelige,så hvorfor ikke ta alle detaljene om man har lyst og råd...? :D :lol:

#243507  av sindrejl

hadde noen slike på gamle celicaen og var litt imponert over hvor mye penere det ble :) Men vil bare høre prisen først for jeg kjøper dem ikke til 2k :P da hadde jeg heller dullet med noen motordeler ;)

#243535  av marlboro1310

Enig.Er vel mulig å oppdrive de til laangt under 2 grand... :shock:

#243641  av sindrejl

cmon.. noen med epc som inneholder biler ETTER 95? :P min går ikke lenger :(

#243643  av evneveik

Er det listene på denne tegningen dere mener?
Vedlegg
mr2.JPG
mr2.JPG (82.19 kiB) Vist 375 ganger

#243677  av Larsen

sindrejl skrev:cmon.. noen med epc som inneholder biler ETTER 95? :P min går ikke lenger :(
Har de fleste opp til 01, men har ikke orket å legge dem inn. Kan eventuelt sende deg dem?

Er vel disse listene du mener?
Vedlegg
IMAGE_00357.jpg
IMAGE_00357.jpg (107.17 kiB) Vist 366 ganger

#243679  av sindrejl

Larsen skrev:
sindrejl skrev:cmon.. noen med epc som inneholder biler ETTER 95? :P min går ikke lenger :(
Har de fleste opp til 01, men har ikke orket å legge dem inn. Kan eventuelt sende deg dem?

Er vel disse listene du mener?
helt korrekt, plast plata under og metall plata oppå :)

#243681  av sindrejl

evneveik skrev:Er det listene på denne tegningen dere mener?
delvis, ser plast plata, men ikke metalldelen som skal oppå/inni den

#243683  av Larsen

Plastene er jo bare orginal mr2 lister

#243688  av sindrejl

Larsen skrev:Plastene er jo bare orginal mr2 lister
nei da må man modifisere dem. de originale 98-99' listene har en fordypning til disse metallbitene sånn at dem passer perfekt neddi. på gamlere plastlister må man skjære i og er litt vanskelig å få skikkelig pent..