TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hva skal det stÃ¥ i setene mine ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #245336  av |plumbo

Har komme tover et profilerings firma som syr skrift i sete trekk og div andre stoff derfor har jeg kommet med tanken om og gjøre noe av dette i min .
bilen er en corolla den har så ogsi kun soundstream stereo anlegg , syling på bilen er selv bygd , lakkert selv , skal bli veldig omgjort intriør på den . motorn er bytta fra 1.3 til 1.8 ..

noen forslag ?
Vedlegg
sete trekka
sete trekka
DSC00799.JPG (241.59 kiB) Vist 116 ganger
bilen
bilen
DSC00868.JPG (224.79 kiB) Vist 119 ganger

#245531  av |plumbo

ingen som har noen tips ?? er ikke helt blank selv for ideer men jeg føler ikke at det passer .. btw skrifta skal være blå

#245532  av Doffen696

project plumbo?

#245546  av Rollaole

Du skal jo ha mye stereo da.
Skriver en hel gjeng med alternativer:

-Loud & Proud
-Rolla
-|Plumbo
-Toyota
- Pretty Plumbo :lol: LoL

Eller du kan få noen til og lage en logo til deg, eller du kan få den logen som er på siden av bilen, eller bare en Toyota Devil logo eller en vanlig toyota logo..

#245556  av |plumbo

nå ja nå begyner vi og snakke :)

Doffen696 Project plumbo hadde vært fint det hvis jeg ikke hadde hatt den nicket jeg har :D ( høres ut som projekte gikk i dass :D)
rollaole : her var det mye :) fikk et par ideer der ;)

noen fler ??

#245564  av marlboro1310

tror ikke du skal skrive så mye tull i de setene,kan fort bli litt vel stor Harryfaktor.MEN dette kommer da selvfølgelig an på eieren og hva han har lyst til... :lol:
Smaken er som baken... :)

Personlig hadde jeg skrevet "Corolla" med diskret skrift i kursiv...

:wink:

#245570  av |plumbo

du sier noe der . det skal ikke være forstort som du sier . men det hadde vært en morsomm detalje med noe som har noe spesifik med denna bilen og gjøre ;)

#245572  av Alexander G

det orginale toyota merket eller toyota/corolla i samme skrift som det pleier å stå bak på bilen. Det ville hvert det eneste jeg ville gjort hvis du absolutt må.

#245576  av Doffen696

|plumbo skrev: Doffen696 Project plumbo hadde vært fint det hvis jeg ikke hadde hatt den nicket jeg har :D ( høres ut som projekte gikk i dass :D)
Hehehe. sant nok :P

- Project P
- P-project
- Logoen til ts-ogn? (Om det går bra med opphavsrettighetene :P )

Edit: Et forslag til: TC (for Toyota Corolla?)
Sist redigert av Doffen696 den 06 jun 2007 15:23, redigert 1 gang totalt.

#245577  av sindrejl

Alexander G skrev:det orginale toyota merket eller toyota/corolla i samme skrift som det pleier å stå bak på bilen. Det ville hvert det eneste jeg ville gjort hvis du absolutt må.
enig der, ser iallefall utrolig fint ut med "mr2" skrevet på setet

#245580  av Larsen

Tror toyota merket eller corolla ser penest ut. Desuten er det pluss da/hvis den skal selges...

#245759  av Rollaole

ja, sant hvis det står "Pretty Plumbo" i seteryggene, så er det kanskje litt dritt og selge bilen.. :P

#245781  av lexusmann

Devil merket kanskje? :D