TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sleepy eyes mr2 aw11!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #246189  av mr2pondus

Hei jeg er fersk her inne. Jeg har kjøpt en 89 mod mr2 targa og er i gang med å få denne i stand.
Til min store glede er bilen veldig fin. Litt rust i buene bak.Det var det hele.Har bilen i biter,og er nesten litt rørt.Den er visst også kjøpt ny i Norge.Jeg som mange andre har på sikt lyst til å dytte ei 4 agze maskin oppi.
Men,så til spørsmålet mitt: Er det noen som kan litt om sleepy eyes? Jeg vet ikke om det kan gjøres mekanisk,eller om man må bytte releer eller motorer på lyktene. :)

#246196  av inzane2012

litt OT men ville bare gratulere deg med ny flott bil:) du må slenge ut noen bilder av den og så vi andre kan få se:)
 #246198  av mr2pondus

mr2pondus skrev:Hei jeg er fersk her inne. Jeg har kjøpt en 89 mod mr2 targa og er i gang med å få denne i stand.
Til min store glede er bilen veldig fin. Litt rust i buene bak.Det var det hele.Har bilen i biter,og er nesten litt rørt.Den er visst også kjøpt ny i Norge.Jeg som mange andre har på sikt lyst til å dytte ei 4 agze maskin oppi.
Men,så til spørsmålet mitt: Er det noen som kan litt om sleepy eyes? Jeg vet ikke om det kan gjøres mekanisk,eller om man må bytte releer eller motorer på lyktene. :)
Jo takk du! Jeg skal gjøre et forsøk på det.
Jeg skal bare gjøre meg kjent med forumet her og.Data er ikke min force kan man si. :mrgreen:
 #246199  av mr2pondus

mr2pondus skrev:Hei jeg er fersk her inne. Jeg har kjøpt en 89 mod mr2 targa og er i gang med å få denne i stand.
Jo takk du! Jeg skal gjøre et forsøk på det.
Jeg skal bare gjøre meg kjent med forumet her og.Data er ikke min force kan man si. :mrgreen:

#246218  av marlboro1310

Grattis me ny bil ja...du er ikke av den stødige datatypen?ikke jeg heller,bruker også å legge inn 2 poster noen ganger,og to svar... :wink: :roll:

#246219  av mr2pondus

Ja jeg liker bedre og pirke på det nye gullegget mitt. Er ikke mer enn tre uker siden jeg handla. Hadde en 86 mod for ei tid siden,men der dro maskina en Tjernobyl.Nå tar jeg tida til hjelp,for nå skal det mekkes glis i Grimstad!
 #246929  av mr2pondus

Takker for svar. Må prøve dette. Ser at du har en mk2. Er det like enkelt på en mk1?

#246992  av perchr

KonG_PeR skrev:har sleepy eyes på min.. ikke no stress, bare å koble om en sikring å legge en bryter inn i kupeèn.. sjekk it out :P

Link til min, se litt nedpå siden:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=21752
Direkte link til veilederen jeg brukte:
http://www.imoc.co.uk/forums/kb.php?mode=article&k=115

Ã¥ grattis med ny bil ;)
hvordan bryter brukte du? fant ikke en slik bryter på biltema eller clas ohlson som beskrevet i veilederen på imoc...

#246994  av perchr

går det ikke foresten ann å bruke en slags dimmebryter, slik at lyktene går rett i samme posisjon hver gang en slår de på?