TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2004 Avensis Executive, dønn original :P

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #246858  av chris

Ikke så veldig mye show kanskje, men får jo legge ut noen av de bildene jeg har tatt av Avensisen. Det er en helt original (til og med felgene! :P) 2004, Executive.. med D4-D motor.
Regnsensor, cruise control, automatisk dimmende speil, xenonlys, helautomatisk to-sone klimaanlegg, kjørecomputer, lyst skinninteriør, mørke ruter osv... og så mye airbager at selv Lolo Ferrari ville blitt misunnelig. Utrolig god bil å kjøre (men savner mr2'en litt da ;)).

Veldig fin metallic-lakk som ikke kommer noe særlig frem på bildene. Se på det siste bildet, der ser man litt av effekten.

Må jo også nevne at bilen er kjøpt hos Adserø Bil i Trondheim. Utrolig bra service hos de!
Vedlegg
DSCN2794.JPG
DSCN2794.JPG (243.57 kiB) Vist 1450 ganger
DSCN2789.JPG
DSCN2789.JPG (311.37 kiB) Vist 1459 ganger
DSCN2784.JPG
DSCN2784.JPG (259.16 kiB) Vist 1456 ganger
DSCN2782.JPG
DSCN2782.JPG (250.16 kiB) Vist 1452 ganger
DSCN2777.JPG
DSCN2777.JPG (149.97 kiB) Vist 1456 ganger
Sist redigert av chris den 18 jun 2007 20:22, redigert 3 ganger totalt.

#246859  av chris

Metallic effekten. I hvert fall et forsøk på å få den frem på et bilde.
Vedlegg
DSCN2825.JPG
DSCN2825.JPG (454.16 kiB) Vist 1457 ganger

#246882  av Kilgallon

Meget pen bil, men syntes at man skulle ha gjennomført alt interiøret i krem hvit :wink:

#246936  av chris

Kilgallon skrev:Meget pen bil, men syntes at man skulle ha gjennomført alt interiøret i krem hvit :wink:
Skjønner hva du mener, men jeg liker faktisk at deler av dashbordet er svart. Bryter liksom litt i alt det hvite. Ellers tror jeg det hadde blitt for mye. :)

#246958  av elino

Pen bil ja....Fikk sett på den på Bilradiospesialisten på mandag på tur hjem fra ACR. Den sotinga var mørk ja, selv i dagslys
Sist redigert av elino den 13 jun 2007 20:30, redigert 1 gang totalt.

#246963  av sindrejl

nydelig bil det der .. felger med kant og senking! :D

#246967  av Rollaole

syns interiøret var flott jeg! KNALL BIL! :D

#247361  av chris

Takker folkens. Trives utrolig godt med bilen. Fikk jo kjørt fra meg litt på ACR også (med mr2'en til sindre), så da overlever jeg en stund til :P

Felger blir det nok, men neppe i år. I år er det andre ting som blir prioritert økonomisk :) Vurderer å flytte over sommerhjula på vinterfelgene. De er samme dimensjon, men de er mye finere :)

#247396  av sindrejl

chris skrev:Takker folkens. Trives utrolig godt med bilen. Fikk jo kjørt fra meg litt på ACR også (med mr2'en til sindre), så da overlever jeg en stund til :P

Felger blir det nok, men neppe i år. I år er det andre ting som blir prioritert økonomisk :) Vurderer å flytte over sommerhjula på vinterfelgene. De er samme dimensjon, men de er mye finere :)
vel drar du opp til høsttreffet stiller jeg med lavprofildekk og ny clutch så får vi kjørt hele treffet :)

#247901  av chris

sindrejl skrev:
chris skrev:Takker folkens. Trives utrolig godt med bilen. Fikk jo kjørt fra meg litt på ACR også (med mr2'en til sindre), så da overlever jeg en stund til :P

vel drar du opp til høsttreffet stiller jeg med lavprofildekk og ny clutch så får vi kjørt hele treffet :)
Skal ikke se bort fra at det blir mulig. Har faktisk ferie akkurat da. Og kan være jeg drar oppover i jobbsammenheng :)