TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 1993 Celica GTI Cab selges 99.000,- (solgt)

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #247594  av Plenty

Bilbytte kommer litt brått på meg, men Celicaen skal byttes til en nyere cab, og med litt større plass, for nå har guttungen fått nok hår til å få vind i det :) Nybilen er innkjøpt og det er baare å komme meed seriøse bud. Vil helst at en entusiast overtar denne som kan bli en klassiker.

Bilen... 1993 Celica cab, 136'km, veldig pen, 2-3 dør mot dør bulker på høyre side, pen i lakken, masse nye deler som følger med (nytt cabtrekk m/vindu, nyere lamper rundt om, frontlister etc.) nylig skiftet clutch, og tatt oljeservice, bremsene er gått også over. Det er vel egentlig på tide å bytte eksos (begynte å gi litt mer lyd i forrige uke), men tror det holder med bakpotta.
Skal ut da ny kosebil er handlet inn! Bilen er uten heftelser.

kr. 99.000,-

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10389776

Ta kontakt!
Sist redigert av Plenty den 22 sep 2007 09:36, redigert 5 ganger totalt.

#247864  av Plenty

Ingen her som er keene? Dersom noen kjenner noen, så håper jeg å høre noe....

#250171  av Plenty

Har fått innbyttepris på 75.000,- så 99.000 skal ikke være noen upris i markedet. Kjipern for noen av dere som evnt vil ha denne og måtte kjøpe den hos forhandler for godt over 100 lapper ;)

Bilen er som dere skjønner ikke solgt ennå.

#250618  av Plenty

Da det tydeligvis ikke er noen her inne som vil ta vare på denne gobilen, så beholder jeg den selv inntil videre. Bilen er så fin i formene og kan fort bli en klassiker om noen år, så jeg velger å lagre den selv, slik at jeg kan gå å gni litt på den og "restaurere" den...

#260916  av Plenty

Blei solgt allikevel gitt... skulle beholde den , men karen fra telemark lovte å stelle pent med den. :)

kommer seg sikkert inn på forumet også