TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• triste nyhet

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #248392  av guffen85

ser kanskje ut som jeg må selge min kjøre mr2 litt nærmere høsten pga jeg skal tilbake til snekker yrket mit å trenger arbeidsbil :( så tenkte å legge den for salg om jeg ikke finnet ut jeg har rå til å ha den. så planen var jo å "dele" bilen i to å kjøpe noe moro til rundt 100k å en arbeidsbil til rundt 30-50k.
så er jo spørsmålet hva moro jeg får til den prisen har sett litt på celica gt4 cs å har sett på mazda 323 gtr. har hatt en cs før så vet jo hva de er gode for. noen som har noe erfaring med gtr?? hva som eventuelt er svakheter osv på dem. ????

har dere noe anna å anbefale som er moro til rundt om den prisen så sleng de inn her ;) gjerne 4*4 eller bakhjuls drift.

#248427  av Mr2Even

Skulle ikke du kjøpe eksos av meg? nå ligger den her hjemme og det blir tap for meg :?

#248429  av guffen85

Mr2Even skrev:Skulle ikke du kjøpe eksos av meg? nå ligger den her hjemme og det blir tap for meg :?
kjøpe eksos av deg nei. ikke som jeg vet. har jo kjøpt 3" hele veien her nede aldri sakt jeg skal kjøpe av noen her jeg.

#248430  av Mr2Even

guffen85 skrev:
Mr2Even skrev:Skulle ikke du kjøpe eksos av meg? nå ligger den her hjemme og det blir tap for meg :?
kjøpe eksos av deg nei. ikke som jeg vet. har jo kjøpt 3" hele veien her nede aldri sakt jeg skal kjøpe av noen her jeg.
Obs Sorry :oops: , det var OrIoN89 som skulle ha eksos av meg :wink: Kjipt du må selge bilen da :cry:

#248448  av Kilgallon

Kondolerer med et evt salg da..

#248505  av guffen85

Kilgallon skrev:Kondolerer med et evt salg da..
ligger å svetter om natta nå litt pga varmen å litt pga hva jeg vill med bilen. mest lyst til å sette den vekk i vinter å få litt mere hk. men nå få vi se. griner av tanken på å selge den :roll: :cry:

#248511  av Doffen696

guffen85 skrev:
Kilgallon skrev:Kondolerer med et evt salg da..
ligger å svetter om natta nå litt pga varmen å litt pga hva jeg vill med bilen. mest lyst til å sette den vekk i vinter å få litt mere hk. men nå få vi se. griner av tanken på å selge den :roll: :cry:
Gjør som meg. Skaff deg en svinbillig vinter/arbeidsbil. Kjøp noe under 10-15000 så er det nesten garantert at du ikke taper store penger på den.

#248514  av OrIoN89

Mr2Even skrev:
guffen85 skrev:
Obs Sorry :oops: , det var OrIoN89 som skulle ha eksos av meg :wink: Kjipt du må selge bilen da :cry:
Hehe.. stemmer stemmer =) Kjøpt DP av guffen her btw =)

Dumt det med bilen, men blir vel mr2 senere en gang ;)

#248543  av BrennaRacing

Driver du for deg selv?? Hvis ikke så hadde jeg sagt til sjefen at jeg ville hatt arbeidsbil...Når jeg begynte som lærling så brukte jeg bilen min litt i jobben, men når jeg kjøpte Mr2en så nektet jeg (hadde ikke plass heller) til å ha masse verktøy å stæsj i bilen..Å rett etterpå fikk jeg firmabil :)

#248631  av guffen85

BrennaRacing skrev:Driver du for deg selv?? Hvis ikke så hadde jeg sagt til sjefen at jeg ville hatt arbeidsbil...Når jeg begynte som lærling så brukte jeg bilen min litt i jobben, men når jeg kjøpte Mr2en så nektet jeg (hadde ikke plass heller) til å ha masse verktøy å stæsj i bilen..Å rett etterpå fikk jeg firmabil :)

ja kan jo prøve. firma bil hadde hvert digg. men så ser det ut som jeg flytter til stavanger å skal jobbe der. så må ha en ok bil å kjøre hjem igjen også til arendal.

#249043  av gt4cs

Hallo

Har hatt både gtr og cs, mazdan solgt jeg nå for 3 uker siden.
Og vil absolut mye heller anbefalle deg og kjøpe en gtr.
Mye mer moro bil enn csen...