TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Turbo pÃ¥ meg! :D

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #30270  av jumbo

Henter godsakene om fjorten dager :)

#30271  av erling

Grattis pølsa. :mrgreen:

Blir sjef det. 8)

#30279  av MR2turbo

Grattis jan! :) den hørtes bra ut og gikk fint ;) du får hilse..

#30281  av Mr2 Mk2

Grattis da,wohooo :lol: :D

#30289  av sindrejl

grattis!! så du poffer langs gata nå altså? :P

#30300  av @lpher

Grattis...litt annen følelse med forced induction ja... ;-)

@lpher

#30301  av Erlend

Sant jumbo?? Hel bil eller bare motor? Blir kjempetøft enten eller :D

#30322  av CelicaTurbo

ah, flott! Enda en turbo i klubben :)

#30339  av jumbo

Det er snakk om bakparten fra en vraket 96-modell. Ser jo alt annet en pen ut, men det er jo samma pokkern så lenge motoren er bra. Det som kanskje holder vel så mye spenning, er tilstanden på girkassa, men får vel bare håpe det beste...

#30351  av Goose

om jeg hører på radio i Konsgberg at:
"en sort ferrari lignende bil stikker fra politiet mot numedal akkurat nå, Politiet har ikke sjans, det oser flammer ut av bilen noe som tyder på at bilen er veldig trimmet, vi oppfordrer alle i numedal å holde seg inne, denne bilen er kjapp, pokker, javlig kjapp... :) "

Gratis jumbo. detta blir morro å se.. Gled deg til å bli møkkete på fikngra i en periode fremover.:) skla komme å besøke deg mens du holder på å skifte... :)

#30410  av jumbo

Er redd det blir lite å se på her i Kongsberg... setter motoren i Uvdal i vinter, der jeg har garasje å ha den i... Blir en del helger opp dit for å plukke den ut av vraket samt sette i stand / bytte ut det som byttes bør.

Deretter blir det ei intensiv helg her på Kongsberg i april/mai med selve byttingen.

#30412  av Christian

Blir nok bra det, men for din egen del bør du beregne mer en ei helg på byttet ditt, slike ting går aldri like fort som planlagt... :)

#30440  av jumbo

Ja, er helt klar over det Christian, men har egentlig ikke så mye valg... Verkstedet der jeg skal bytte er i daglig drift i uka, så det må skje på helg / kveld.

Minimum er at vi må få motoren i bilen og bilen på hjul i.l.a søndag. Om det er ferdig wiret / starter er ikke like farlig, da får vi heller jobbe videre med den utover kveldene i uka / helga etter...

Har vel uansett belaget meg på en liten periode uten operativ bil :)