Mr2Even skrev:Ivar skrev:Mr2Even skrev:NB. Vil advare alle mot å kjøpe uorginal cluch. De uorginale cluchene kan lage mer ulyd og de kan lugge mer ved kjøring. De kan også slure mer og man kan oppleve og få dårligere akselrasjon. NB
Hva i helvete slags post er dette?!
Er dette rettet mot et spesifikt merke som lager uoriginale clutcher? Er dette kun på MR2?
Noen ganger kan MR2en slippe skikkelig med bakenden! Vær forsiktig!!111!
Nei, men jeg skrev at man "kan" oppleve dette. Er ikke det greit å opplyse om ? Er det dumt mener du?
Ja, jeg tenker det er helt idiotisk. Hva er vitsen med posten? Til informasjon?
"Pass opp! Visse typer ost kan gi deg dårlig ånde!"
Post-whoring uten like. Tråden er totalt ubrukelig og du hjelper ingen med posten din med mindre du spesifiserer nøyaktig hvilken clutch du har dårlig erfaring med. Hvis dette kun er noe du har plukket opp og tenkt "aha!" så hjelper det fortsatt lite. Hvis målet ditt var å starte en diskusjon om uoriginale clutcher ville jeg kanskje formulert meg litt annerledes hvis jeg var deg. Jeg hadde ikke giddet å svare på denne tråden hvis du ikke hadde brukt fet tekst...
Edit: I tillegg staver du clutch feil så vedkommende som eventuelt skulle lure på om alle uoriginale clutcher er dritt, noe du allerede vagt har påpekt at de *KAN* være, ikke vil finne posten din, med mindre de skulle tro at clutch staves uten t. Nå har jeg dessverre sørget for at dem som staver det korrekt vil finne posten din.
Nå kommer mange til å begynne å grine.