TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Drittunge

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #249416  av BrennaRacing

Det er sånne unger som fortjener en skikkelig omgang med juling :lol:

http://www.filecabi.net/video/14-lexus.html

#249424  av LevinAE86

Å fy jeg blir kvalm. For guds skyld håpe det var skuespill. (Tviler)

#249435  av sindrejl

minner meg veldig om hu som klikka fordi hu fikk en bil i "feil farge". Det var skuespill viste det seg .. så dette er nok også det :) altfor "proft" filmet og det kommer skikkelig lyd selv om hu sitter i en bil og kameraet er utafor osv.

#249475  av Elstad

får håpe det var skuespill. Det er sikkert noen som er sånn. Blir kvalm av tanken

#249487  av arctic_celi

Elstad skrev:får håpe det var skuespill. Det er sikkert noen som er sånn. Blir kvalm av tanken
Støtter den!

#249513  av |plumbo

minner meg om en bekjent som fik en z3 av faren sin ( som var grønn) han solgte den og kjøpte en som var svart ..

#249518  av Rømmling

tenk på det å få en ny bil på bursdagen når hun vill da den den dagen hun skulle feire huff

sånne folk som ikke er fornøyd når de får noe skulle heller ikke fått noe i det hele tatt så kansje de hadde verdsatt noe igjen.

#249522  av kennethx

tenker det var ett eller anna reality show, og kjerringen faktisk er så forbanna skrudd i hode. Noen biatch slapps hadde vært på sin plass her ja.

#249524  av sindrejl

kennethx skrev:tenker det var ett eller anna reality show, og kjerringen faktisk er så forbanna skrudd i hode. Noen biatch slapps hadde vært på sin plass her ja.
brrr .. får frysninger av tanken på at det er mulig å være så skrudd i hodet

#249559  av GhostRider88

takk og pris for at mora reagerte slik som ho gjorde, og levere bilen tilbake og beklage oppførselen til dattera.

Blir rett og slett drit sur av å se slike bortskjemte amerikanske barbie dukker som gjennom hele livet har fått det hun peker på av pappa'en sin... :x

#249579  av Th4 Ghost

Kunne godt ha gitt den til meg istedet. så hadde jeg ikke trengt verken jule eller bursdagsgave resten av livet :P

men er nok skuespill ja. Tror disse reality-seriene hadde tjent dårlig om det aldri skjedde noe

#249616  av BrennaRacing

Th4 Ghost skrev:Kunne godt ha gitt den til meg istedet. så hadde jeg ikke trengt verken jule eller bursdagsgave resten av livet :P

men er nok skuespill ja. Tror disse reality-seriene hadde tjent dårlig om det aldri skjedde noe
Kunne godt hatt den jeg å, men hadde solgt den å kjøpt no annet, for den bilen er rett å slett stygg...Må være det mest mislykkede som Lexus noen gang har produser :lol:

#249674  av Stiansen

BrennaRacing skrev:
Th4 Ghost skrev:Kunne godt ha gitt den til meg istedet. så hadde jeg ikke trengt verken jule eller bursdagsgave resten av livet :P

Kunne godt hatt den jeg å, men hadde solgt den å kjøpt no annet, for den bilen er rett å slett stygg...Må være det mest mislykkede som Lexus noen gang har produser :lol:
Enig! :D

#249726  av GhostRider88

mr2cato skrev:Hva syns dere om henne da?

http://www.break.com/index/spoiled_rich_chick.html
sett denne før og blir rett og slett like irritert hver gang. Det værtse er at foreldrene aksepterer oppførselen i motsettning til i den første videoen.

" vi kan omlakkere den" WTF :shock: