Larsen skrev:Husk at NA pumpa greier så akkurat å suplere den turbo motoren på orginalt trykk så hvis du skal trimme så bør du bytte bensinpumpe.
Kan ikke huske å ha sett noe pumpe test på 3sge pumpa, men hadde vært interessant å sett om du har noe. Er dette forresten fra en pumpe test i statene? Isåfall er ikke NA pumpa i usa og NA pumpa i europa nødvendigvis er den samme (5sfe vs. 3sge).
EDIT: blei litt nyskjerrig og slo opp på delenummeret. Bensinpumpa i MR2 NA har samme delenummer på 3sge og 5sfe, så det ER den samme. Som ekstra info sto den samme pumpa og i EP81 (Starlet), AE95 & AE92 (Corolla), AT160 & ST162 (Celica), AT171 & ST171 (Carina II), SV2# & VZV21 (Camry), Cressida Wagon, Previa, Hiace, Land Cruiser..... (Lite å gjøre i ferien? Neida

)
-------------------------------------
'72 Celica (RA21/TA22)
Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20)
Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86)
Hachi'n
'83 Starlet (KP61)
Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z