TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Er dette tøft?!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #250260  av marlboro1310

Satt i bilen min her om dagen da jeg gjorde meg klar til å dra på "Night of Thunder" (Dragrace på flyplassen her oppe) da jeg kom over noe som jeg bare MÅTTE ta bilde av.... :shock: :shock: :!:
Lurer på om bilen går fortere med den ostehøvelen...

Så vil jeg spørre forsamlingen,er dette tøft :?: :!: :shock:
Vedlegg
P1000094.JPG
P1000094.JPG (343.44 kiB) Vist 1208 ganger

#250275  av Th4 Ghost

Whatta hell is THAT?! Et ekte handlevognhåndtak :D

#250276  av Stiansen

Haha, ja, han klarer nok minst 300 med den vingen der, pluss at hvis han setter på klistremerker fra Biltema/Thorshow så klarer han muligens å lirke den opp i 310 :lol: Virker som de tror det hvertfall.. :roll:

Og for å svare på spørsmålet ditt.. NEI! Det er IKKE tøft.. Skjønner ikke hva de ser i disse bilene..

#250283  av tojo

Slike "vinger er aldrig coolt på en bil! uten vingen hadde bilen blitt MYE penere.

#250286  av celicagt4205nord

hele "vingen" er nok ironisk ment får vi håpe :lol:

#250293  av hmsilset

Dette er ett eksemplar ev den sjeldne og veldig mye omtalte vingebilen til Mitsubishi :P Cosworth har jo vingebil og da måtte de ha en utgave også når de så hvor populære Ford sine biler var. Mitshubishis vingebil ble så uovervinnelig at den derfor sjeldent fikk bli brukt i konkurranser,da arrangørene syns den var for ekstrem.

Vel,jeg tipper historien bak denne bilen er omtrent sånn :wink:

#250550  av GT4 CS

Bare se på det utsøkte marktrykket den får selv i stillestående. Den er jo hele 10cm lavere bak en forran, sier sitt spør du meg, så slutt med disse negative tankene om disse spoilerne, dette settes på av folk som virkelig skjønner veigrep :D At bilen høyst sannsynelig blir noe mer understyrt er jo bare en bonus

#250551  av GT4 CS

Bare se på det utsøkte marktrykket den får selv i stillestående. Den er jo hele 10cm lavere bak en forran, sier sitt spør du meg, så slutt med disse negative tankene om disse spoilerne, dette settes på av folk som virkelig skjønner veigrep :D At bilen høyst sannsynelig blir noe mer understyrt er jo bare en bonus

#250601  av Kilgallon

Går nesten ikke ann å få det mere harry....

#250648  av arctic_celi

Sikkelig lattis!!! :lol: :lol: :lol:

#250663  av stokness

Økningen av marktrykk ved ettermontert vinge er minimum tilsvarende vekten av den ettermonterte vingen!
Eller.no
:roll:

#250704  av Larsen

Skjønner ikke hvorfor ingen av dem har snudd vingen andre veien ennå jeg...

#251749  av RagnaroK

Haha den va jo UBER!

#251921  av a.c.pettersen

:lol: :lol: :lol: Leder av Evenskjer ræcerbil klubb eller??

#251956  av marlboro1310

:D :lol: Garanterer at den bilen ikke er fast inventar på Evenskjer...hart aldri sett den før,men den er garantert ifra nærområdet...

Tøff er den uansett hva dere sier... :P