TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tidsfordriv i ferien?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#250544  av hmsilset

Utrolig bra laget! :P

#250565  av Rømmling

han er singel eller kommer fruen til å bli små sur når hun ser hva han har brukt hele dagen på. og ikke vil rydde bort

små marginer på at ting funker der
:shock: :shock:

#250570  av Larsen

Det spørs om alt fungerte da. Du ser at filmen er klippet flere ganger.

#250575  av Th4 Ghost

Tror nok han måtte gjøre noen av delene flere ganger. Som Larsen sier så er det klippet flere ganger. Hva i all verden skjedde under sjakk spillinga?

#252132  av lexusmann

får ikke linken til å virke, jeg...er den nede?

#252134  av sindrejl

men den er kun klippet når han skifter kameravinkel.. så alt kan ha virket.

#252136  av Marcus

haha, genialt!
var vel ikke verre enn at sjakkbrikkene var festet i tynn tråd? Så ut som noe var trekt opp eller noe på siden der.. hvertfall noe som rørte på seg

#252138  av Th4 Ghost

Marcus skrev:haha, genialt!
var vel ikke verre enn at sjakkbrikkene var festet i tynn tråd? Så ut som noe var trekt opp eller noe på siden der.. hvertfall noe som rørte på seg
å få de til å røre på seg er ikke så vanskelig, er bra å feste en magnet på undersiden av brikkene og bordet. men hvordan han fikk magnetene på undersiden til å bevege seg så sakte og presist er det jeg lurer på

#252211  av BT-GTI

meget bra :!: . de må ha hat lite å gjøre. nesten lite å gjøre når jeg hadde vakt på slottet og lagde eksakt kopi av slottet og dronningparken og karl johan statuen ved hjelp av kort. små army-men figurer. par kinderegg overaskelser og små flagg man skal ha på kransekaker....
kjeder jeg meg i garden? EHH ja det gjør jeg..