TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lakkering

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #30625  av SupraTurbo

Lurer på om jeg kanskje i påvente av stylingkit skal lakkere den frontlisten på supra i samme farge som biln?

Ã…ssn trur dere at det hadde blitt?
 #30641  av @lpher

SupraTurbo skrev:Lurer på om jeg kanskje i påvente av stylingkit skal lakkere den frontlisten på supra i samme farge som biln?

Ã…ssn trur dere at det hadde blitt?
Har du noen eksempel-bilder da? Skjønner ikke helt åssen list det er :-)

@lpher
 #30661  av SupraTurbo

@lpher skrev:

@lpher
Du ser den på de bilde jeg har lagt ut. Det er den sorte under på fronten, den i plast. Skal ta et bilde i morgen hvor den vises bedre.
Vedlegg
uten navn1.jpg
uten navn1.jpg (12.79 kiB) Vist 2504 ganger
 #30681  av @lpher

SupraTurbo skrev:
@lpher skrev:

@lpher
Du ser den på de bilde jeg har lagt ut. Det er den sorte under på fronten, den i plast. Skal ta et bilde i morgen hvor den vises bedre.
Ahh...bilen vil jo bli 'litt lavere' i fronten av det da...ihvertfall...

@lpher

#30690  av Erlend

Kan bli tøft det, hvis du i hele tatt får til samme farge som resten av bilen... Lakken på resten av bilen er jo sikkert slitt (hvis du ikke har hatt full omlakkering noen gang), så hvis du påfører samme type lakk på plastlista der, så kan det bli forskjellig. Dessuten er vel den lista ganske utsatt for steinsprang? Men som Alf sier, bilen vil jo virke lavere hvis det blir bra :) I det hele tatt blir det vel en kalkulert risiko...

#30691  av erling

Blir bra det. Lakk iveg. :) Fargen pleier de å få lik nok, har mye årganger med lakk på min, ser ikke særlig forskjell.

#30800  av SupraTurbo

bilde

ble litt stort men, vises godt.
Vedlegg
Bilde 018.jpg
Bilde 018.jpg (161.32 kiB) Vist 2455 ganger