TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mest anbefalte kjørerute fra Bergen til Krsand?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #251276  av sindrejl

Rett over fjellet:

http://kart.gulesider.no/kart/map.c?sta ... 0000371874

eller via Stavanger?

#251306  av tommis

Over fjellet. Å kjøre fra Bergen til Stavanger kan ta lang tid. Koster mye også, mange ferger som må taes :?
Hva gjør du i Bergen? :)

#251308  av sindrejl

tommis skrev:Over fjellet. Å kjøre fra Bergen til Stavanger kan ta lang tid. Koster mye også, mange ferger som må taes :?
det kommer senere :)
 #251310  av guffen85

sindrejl skrev:Rett over fjellet:

eller via Stavanger?
vet ikke om du kommer innom. men om du har litt morsom bil. MÅ du kjøre over tonsta å ned evje så til kr.sand bare pga kjøre turen. var frem å tilbake der denne uka fy f... å moro det var:D
 #251314  av sindrejl

guffen85 skrev:

eller via Stavanger?
vet ikke om du kommer innom. men om du har litt morsom bil. MÅ du kjøre over tonsta å ned evje så til kr.sand bare pga kjøre turen. var frem å tilbake der denne uka fy f... å moro det var:D
hehe tror jeg har kjørt over der.. om det er saklig mye svinger og smal vei iallefall :P
 #251315  av guffen85

sindrejl skrev:
guffen85 skrev:

eller via Stavanger?
hehe tror jeg har kjørt over der.. om det er saklig mye svinger og smal vei iallefall :P

er jo svingene som er utrolig morsome. satt på gul koni å 30mm senk på bilen for litt siden. å helt nye dekk så den henger godt nå :D sliten i kjeven etter å ha smilt i 2 timer :D hehe
 #251318  av sindrejl

guffen85 skrev:
sindrejl skrev:
guffen85 skrev: vet ikke om du kommer innom. men om du har litt morsom bil. MÅ du kjøre over tonsta å ned evje så til kr.sand bare pga kjøre turen. var frem å tilbake der denne uka fy f... å moro det var:D

er jo svingene som er utrolig morsome. satt på gul koni å 30mm senk på bilen for litt siden. å helt nye dekk så den henger godt nå :D sliten i kjeven etter å ha smilt i 2 timer :D hehe
feis over med supraen, gikk raskt rundt svingene, sinnsykt morro ja :D

#251323  av oleb

sindrejl skrev:
tommis skrev:Over fjellet. Å kjøre fra Bergen til Stavanger kan ta lang tid. Koster mye også, mange ferger som må taes :?
I know why 8)
 #251326  av sindrejl

guffen85 skrev: er jo svingene som er utrolig morsome. satt på gul koni å 30mm senk på bilen for litt siden. å helt nye dekk så den henger godt nå :D sliten i kjeven etter å ha smilt i 2 timer :D hehe
btw, jeg bor i kristiansand skjønner du.. kanskje på tide å oppdatere profilen min :D
Sist redigert av sindrejl den 09 jul 2007 07:19, redigert 1 gang totalt.

#251327  av sindrejl

oleb skrev:
sindrejl skrev:
I know why 8)
sssh :D

#251334  av Turbotrille

Den veien der med kartet tror jeg ikke er den mest optimale, jeg har selv kjørt til Kristiansand noen ganger, og jeg ville nok kjørt til Nordheimsund-->Øystese og videre til Kvanndal og tatt fergen over til Utne, for så å kommer til Odda før veien går videre på E134 mot Haukeligrend og ned Setesdalen. :)

#251350  av sindrejl

Turbotrille skrev:Den veien der med kartet tror jeg ikke er den mest optimale, jeg har selv kjørt til Kristiansand noen ganger, og jeg ville nok kjørt til Nordheimsund-->Øystese og videre til Kvanndal og tatt fergen over til Utne, for så å kommer til Odda før veien går videre på E134 mot Haukeligrend og ned Setesdalen. :)
.. her var det mye ukjente stedsnavn :roll:

#251359  av Turbotrille

Du er jo så hemmelighetsfull på hva du skal, hadde du ikke vært det hadde jeg jo hatt et utgangspunkt for hvor du kjører når du skal hjem.. ;)

Men du starter med å kjøre E16 mot Voss, i rundkjøringen ved Trengereid tar du mot Rv7, stedsnavnene følger etterhvert som du kjører. :)

Det er klart det ikke er så veldig lett å forstå hvordan du skal kjøre basert på en dårlig forklaring fra meg når du muligend er på en annen side av landet, men om du har et kart så kan du jo finne igjen stedsnavnene og da skal det gå greit.

Lykke til ihvertfall.. :)

#251375  av sindrejl

Turbotrille skrev:Du er jo så hemmelighetsfull på hva du skal, hadde du ikke vært det hadde jeg jo hatt et utgangspunkt for hvor du kjører når du skal hjem.. ;)

Men du starter med å kjøre E16 mot Voss, i rundkjøringen ved Trengereid tar du mot Rv7, stedsnavnene følger etterhvert som du kjører. :)

Det er klart det ikke er så veldig lett å forstå hvordan du skal kjøre basert på en dårlig forklaring fra meg når du muligend er på en annen side av landet, men om du har et kart så kan du jo finne igjen stedsnavnene og da skal det gå greit.

Litt usikker på selv hvor jeg skal kjøre ifra :P Hadde håpa på bergen sentrum, men men. Får vel stjæle en kompis sin gps

#251461  av Turbotrille

sindrejl skrev:
Turbotrille skrev:Du er jo så hemmelighetsfull på hva du skal, hadde du ikke vært det hadde jeg jo hatt et utgangspunkt for hvor du kjører når du skal hjem.. ;)

Litt usikker på selv hvor jeg skal kjøre ifra :P Hadde håpa på bergen sentrum, men men. Får vel stjæle en kompis sin gps
Jasså, hvilken bil skal du hente???

Kom med lit mer info da, det er jo nesten ingen som bryr seg og er nysgjerrig allikevel.. ;)