TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• girkasse IGJEN

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #251915  av TOYPARTS

:cry: :cry: da ble det ingen rudskogen på meg da girkassen røk på halvveien, hadde kjørt 17mil da jeg følte noe var galt, snudde, kjørte hjem igjen, og ganske riktig kassen IGJEN, dette er nummer 8 for min del, og ikke minst, gleder meg til å bygge om til 6 trinns i vinter.

#251928  av Rømmling

så da kommer vi ikke til å se noen celica supra i extremeserien i år da altså.

synd da. hadde gledet meg til å se bilen din i helga

#251939  av sleeper

fy faen og surt... :roll: :evil:

#251941  av CelicaTurbo

Synd det der, har du gått gjennom så mange girkasser er det nok kjekt med noe sterkere ja :)

#251947  av TOYPARTS

er så oppgitt og lei nå at jeg kan nesten ikke få sagt det, så mye arbeid og forskning som er lagt ned i denne bilen, så sitter de feite amerikanerene på andre siden av jordkloden å sier at de holder til 700hk, de har faen ikke peiling på hva de snakker om, trond, en kompis av meg med værst mk3 er på 3 kassen i år.

#251980  av TOYPARTS

gikk på med godt mot i dag og byttet kassen på bilen, det viste seg at den var faen gåen den også.

#251985  av sleeper

TOYPARTS skrev:gikk på med godt mot i dag og byttet kassen på bilen, det viste seg at den var faen gåen den også.

tok kasse fra feil haug med kasser?

#251988  av TOYPARTS

sleeper skrev:
TOYPARTS skrev:gikk på med godt mot i dag og byttet kassen på bilen, det viste seg at den var faen gåen den også.

tok kasse fra feil haug med kasser?
hehe ja det kan du si, var den siste jeg hadde igjen.