TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• AngÃ¥ende Supramannen.com

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #30860  av @lpher

I motsetning til vår eget lille forum , så er altså Supramannen.com forumet ett rent kommersielt forum...så om du spørr om råd til hvilke deler du trenger og hva som er best så vil du nok få til svar at...joda..."de delene vi selger er de beste på markedet"...LOL :D De merkene som de ikke forhandler blir (selvfølgelig) tråkket på så det holder...ikke spesielt god foretningsetikk spør du meg :)

http://www.supramannen-racing.com/forum ... php?t=1651
http://www.supramannen-racing.com/forum ... php?t=1650

Jeg skrev ikke dette innlegget for å få noen fra å handle hos SMR, tvert imot...men egentlig bare for å advare mot å spørre om hva som er best av 'produkt A' og 'produkt B' der innne på forumet...for de av oss som har vanket litt der inne vet hvor mye bråk det blir om man prøver å nevne at 'feil' produkt er bra! LMAO :D

@lpher

#30872  av CelicaTurbo

la oss unngå slikt her ihvertfall :?

#30888  av chris

Jøss.. bra stemning hos dem gitt..

Sier meg bare enig med CelicaTurbo jeg.. :)

#30894  av tbergstad

Sure supramannen....

#30902  av sindrejl

"Och nej man far inte tycka va man vill har inne da det ar MITT forum och jag som styr reglerna, jag som betallar for forumet och jag som driver det sa da vill jag att det ska ga hand i hand med min tro och tycke"

hallooooooo da...

"Ps: Det spela ringen roll om du tycker annat da JAg tycker detta, ingen demokrati har du, jag ar ENVALDIG HARSKARE "

:roll: :roll: :lol:

#30903  av Mr2 Mk2

Hehe en smule maktsyyk eller :roll:

syns jeg ser Kristian på samme måte :lol: Tenk om det skulle vært slik her da,at alle må mene det samme som Kristian ellers blir man kasta ut.Hvem faen gidder å være på et slikt forum da :roll: Eller er det bare vi som er bortskjemt med dette forumet :wink:

#30909  av chris

Jostein skrev:Hehe en smule maktsyyk eller :roll:

syns jeg ser Kristian på samme måte :lol: Tenk om det skulle vært slik her da,at alle må mene det samme som Kristian ellers blir man kasta ut.Hvem faen gidder å være på et slikt forum da :roll: Eller er det bare vi som er bortskjemt med dette forumet :wink:
Man kan begynne å lure ja.. :roll:

#30914  av Christian

Er veldig glad vi ikke har det slik her ja :) "Eneherskeren" har tydeligvis bikka helt over :roll:

#30927  av @lpher

Ja, jæskla synd egentlig....jeg liker ikke å kritisere så åpnet som dette..men jeg må ærlig innrømme etter å ha sett forumets eier....kjefte opp og deretter banne den ene etter den andre (i løpet av hele forumets levetid) som ikke 'ser ting på samme måte som eieren' ...så må jeg virkelige si at det er synd for hele comunity'en....

Mange står på sidelinja uten å si en døyt...rett og slett fordi eieren er jo 'kjendis' så 'han MÅ vi være på godfot med' LOL :D

Well, enough is enough..spørr du meg :-)

Stor takk til Kristian...for being the guy you are...and not like some other webmasters :D

@lpher

#30944  av CelicaGT

It's my way, or the highway :D
Ikkje tvil om kem som var sjefen der :lol:

#30950  av memo

han virket, uteifra det han skreiv i de postene, som en real...drittsekk...

værste jeg veit er folk med råe biler som ikke kan oppføre seg blant "vanlige" mennesker...

nei, da holder jeg meg heller til snille gutter som @lpher :lol:

#31944  av cameleon

Hadde det ikke vært for at jeg synes svensk er noe av det jævligste å lese så skulle jeg ha lest alt sammen. Minner om en svensk utgave av Hitler og stakkars jøde heftig krangel. Nai Nåk er nåk. nå sluuuuuuter jag traaden. :twisted:

#32010  av Erlend

Enig! Bilde