TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• S: mr2 turbo med ny pris

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #252365  av guffen85

selger min mr2 turbo pga flytting å ny jobb. står litt om den på forumet her under guffens mr2 turbo i prosjekttråder
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default
her er en link til autodb.
må si dette er utrolig trist å la oss håpe bilen får et godt nytt hjem
Sist redigert av guffen85 den 15 aug 2007 20:59, redigert 1 gang totalt.

#252391  av toyota_mr2

syn du må sele bilen din
men har du reint op kilomteren de står i mails på den bilen

#252425  av Tomera

Kan vell nevne at jeg kjøpte CSen av Kenneth, og bilen min værtfall var i utrolig bra stand og det var ingen tegn til misshandling! :)
Håper du får solgt bilen fort! Rå bil!

#252437  av guffen85

men har du reint op kilomteren de står i mails på den bilen[/quote]

ja står ca 104 mails på telleren nå. er utrolig kjippt å selge. satt å sukket tungt når jeg lagde anonsen. håper noen på forumet får den så vi kan holde den her inne.

#252906  av guffen85

ingen som er intr???

#252931  av sindrejl

guffen85 skrev:ingen som er intr???
du må nok smøre deg med litt tålmodighet, kan fort ta noen uker før førsteperson melder interesse.. så plutselig ringer det en hel skokk på bilen :)

#252940  av guffen85

sindrejl skrev:
guffen85 skrev:ingen som er intr???
du må nok smøre deg med litt tålmodighet, kan fort ta noen uker før førsteperson melder interesse.. så plutselig ringer det en hel skokk på bilen :)

hehe ja få gjøre det. kan jo informere om at rykker den ikke før første september beholder jeg den selv så vet dere det ;)

#255120  av guffen85

opp :)

#255899  av guffen85

dere få komme med bud om dere synes prisen er gal. må helst ha den vekk synd å si det men.
kan ta pizza bil i innbytte.

#259373  av guffen85

bump

#261151  av guffen85

ingen som er intr. nå heller. den må bort. prisen kan diskuteres.

#261189  av Mr2Even

Tror du kanskje hadde fått solgt bilen lettere visst du hadde vasket bilen / motoren og tatt noen bedre bilder..

#262639  av ludde

Er interessert jeg!

Men dette er første gangen jeg er borti en mr2. Derfor er jeg uviten om 165 000 km er langt for denne bilen eller ikke?

- Er den holdbar og tåler litt trøkk samt. brukbar til distanser som Olso - trondheim?

Forbruk? Dokumentasjon på servicer eller hjemmemekk?

#262671  av sindrejl

ludde skrev:Er interessert jeg!

Men dette er første gangen jeg er borti en mr2. Derfor er jeg uviten om 165 000 km er langt for denne bilen eller ikke?

- Er den holdbar og tåler litt trøkk samt. brukbar til distanser som Olso - trondheim?

Forbruk? Dokumentasjon på servicer eller hjemmemekk?
jeg kan svare på litt av dette om det er greit for selger og pot kjøper. 165.000km er ikke mye for hvilken som helst toyota, de er særdeles holdbare, kvalitet er stikkordet, men såklart så må bilen vært behandla pent. Den tåler mye pga enkelt drivverk og er gøyale biler. Kjørekomfort er også topp-notch, er få biler man kan sitte så lenge og så behagelig i, inkl supra. Oslo-Trondheim er piece of cake såklart, faktisk få biler man kan kose seg mer i over distanser :)

#262797  av guffen85

skal hjem nå i helga å vaske bilen å ta noen nye bilder så de kommer i løpet av helga. send meg pm om du det er noe dere lurer på om bilen som ikke står her