TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mr2 drfting pÃ¥ tørtt

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #252554  av BT-GTI

karen har peiling, hsker ikke om klippet er henta fra en drifte film eller noe virka litt kjent.men er hvertfall ikke vist her før

#252567  av Th4 Ghost

Wow. det der er drifting! Ikke disse tåpelige "Jeg ligger brett i en sving så derfor er jeg driftekonge" opplegget mange driver med

#252573  av jan-erik

God kontroll der ja. Problemet i Norge er jo at banene ikke er laget for drifting, blir for mange rett strekker mellom svingene. Her går jo en sving over i en annen.

#252694  av mk1 black limited

Vært på Vålerbanen i det siste? :twisted:

#252742  av jan-erik

mk1 black limited skrev:Vært på Vålerbanen i det siste? :twisted:
Altfor lite dessverre :-( , av årsaker som liten tid pga famileforøkelse og at bilen ikke går skikkelig enda

Men sist jeg var der vil jeg vel ikke akkurat kalle det en drifting bane, med mindre man benytter veiene midt inne banen i tillegg. Blir vel maks 3 sammenhengende svinger hvis man ikke skal ha 100 meter slette imellom.

Noe nytt som har skjeddd er?

Men nå bryr jo ikke vi oss om drifting egentlig da Jørn :wink:

#252784  av mk1 black limited

jan-erik skrev:Men sist jeg var der vil jeg vel ikke akkurat kalle det en drifting bane, med mindre man benytter veiene midt inne banen i tillegg. Blir vel maks 3 sammenhengende svinger hvis man ikke skal ha 100 meter slette imellom. Noe nytt som har skjeddd er?
De har bygget om litt for å tilpasse nest siste og siste sving før depotraka til drifiting - blir bra!
jan-erik skrev:Men nå bryr jo ikke vi oss om drifting egentlig da Jørn :wink:
Nei, det er jo sant! ;-)