TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bam's Purple Lambo

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #252853  av Steef

Yo. Syns Bam M's lilla Lambo er så sykt fet, så jeg bestemte meg for å modde en slik en..:mrgreen:

Original:
Bilde

Modd:
Bilde

Kommenter i vei.

#252855  av hmsilset

De felgene var sinnsykt rå!

#252868  av Rollaole

Har Bam margera en sånn bil? Skulle ikke tro han klarte å ta vare på noe sånnt..

Han er jo sjuk i hue.. :lol:

#252879  av cameleon

jeg må bare poste dette. dere må se den første linken først :D

jeg er ikke spesielt for sånn ekstrem grisekjøring men jeg klarte virkelig ikke å la vær å le her. dette er det sykeste jeg har sett på lenge :lol:
det er noe med reversen på bila hans... :lol:

1)

2)

Bam eier forøverig En blå lamborghini murciélago roadster, gallardoen, en svart mercedes s-klasse, en rød ferrari 360, en limo, en pimpa h2 og kona hans kjører en range rover.
heftig billiste m.a.o

men det som forundrer meg mest er åssn det er mulig å tjene så mye penger på å bare drive å tulle :lol:

#252881  av Rage

Han har jo den H2en som Knoxville kappet taket av, og gjorde om til cab.

Han har tjent penger på ganske mye ting, mest bare tull..

Skating, CKY (Filmer, cder\singler, serien), Jackass, og hans eget program på MTV. Virker som MTV betaler bra :)

#252891  av lexusmann

Ble ikke limo'n hans tagga ganske så ettertrykkelig??mener jeg har sett det...festlig det klippet hvor han ble stoppa av onkel... :D

#252899  av oleb

cameleon skrev:jeg må bare poste dette. dere må se den første linken først :D

jeg er ikke spesielt for sånn ekstrem grisekjøring men jeg klarte virkelig ikke å la vær å le her. dette er det sykeste jeg har sett på lenge :lol:
det er noe med reversen på bila hans... :lol:

1)

2)

Bam eier forøverig En blå lamborghini murciélago roadster, gallardoen, en svart mercedes s-klasse, en rød ferrari 360, en limo, en pimpa h2 og kona hans kjører en range rover.
heftig billiste m.a.o

men det som forundrer meg mest er åssn det er mulig å tjene så mye penger på å bare drive å tulle :lol:
"Sir, are you being a smart ass?!" :lol:

#252926  av Stiansen

hmsilset skrev:De felgene var sinnsykt rå!
De er RÃ… :D Volk Racing CE28N :)

#252933  av sindrejl

hihi morsomt med politiet der :D

Var det mekanikeren sin bil han gikk løs på i siste klippet? :P

#253024  av Rollaole

KILLER BOOTS SIR! :lol:

#253080  av Mr2Even

Rage skrev:Han har jo den H2en som Knoxville kappet taket av, og gjorde om til cab.

Han har tjent penger på ganske mye ting, mest bare tull..

Skating, CKY (Filmer, cder\singler, serien), Jackass, og hans eget program på MTV. Virker som MTV betaler bra :)
Han sagde også ut soltak i Gallardo'en med en stikksag sammen med Billy Idol nå for litt siden også. Jeg synes det er teit å vise så skjødesløse folk på tv. Ikke noe særlig bra at unge får disse typene som forbilder..

#253093  av marlboro1310

"Killer Boots man!!...." ha ha ha ha :D :P :lol: Dum og Dummere ! !