ny politibåt i stavanger sku ta bilde av ei veninne som hade kjøpt ny bil så så jeg den da greide jeg ikke dy meg
Vedlegg
jeg har dysleksi så ver greie
milcom skrev:du får problemer med å kjøre fra den der uansett hva du har omtrent:Pog uansett hvor mye hester den har har den vel noen av de beste skråg som blir levert på sånne båter
Di blir vel levert med opp til 2stk. turbinmotorer på 1000hk hver:P
celicat23 skrev:"ååh vi har så dårlig råd, har ikke ressurser til og etterforske, er så synd på oss"nei klart dem ikke har ressurser til å etterforske voldtekter, drap og overfall.. er jo så ekstremt mye kriminalitet langs veiene og til sjøs
Yeah f'ing right. Ser hvor penga går. Detta på vannet, og UP bruker mercedes'er på veien
aneriks skrev:de har en sånn båt her nede i kristiansand/arendal også... merket jeg da jeg var ute og kjørte på vannscooteren minja er det ikke slik at vannscooter er skikkelig fy fy? de forurenser visst miljøet for mye påståes det? bullshitos.. slike ting som gjør at jeg vil flytte til sverige
sindrejl skrev:Finnes det noen aksjonsgruppe for å få vannskutere med vannjet lovlig igjen ? Jeg kan forstå at folk ble irritert på vanjetter for 10-15 år siden, men de som er i dag er jo mer stillegående enn vandlige 2-taktere.aneriks skrev:de har en sånn båt her nede i kristiansand/arendal også... merket jeg da jeg var ute og kjørte på vannscooteren minja er det ikke slik at vannscooter er skikkelig fy fy? de forurenser visst miljøet for mye påståes det? bullshitos.. slike ting som gjør at jeg vil flytte til sverige
hovik skrev:Jeg kan forstå at folk ble irritert på vanjetter for 10-15 år siden, men de som er i dag er jo mer stillegående enn vandlige 2-taktere.Vet ikke hvor ny de må være for å være stillegående, men de jeg har hørt hører man jo tvers over fjorden og vel så det.. Er ikke akkurat snakk om lite hestekrefter heller da, de klarer faktisk å kjøre fra denne politibåten..
Marcus skrev:jammen de med påhengsmotor med noen få hester er jo også ulovlig nå såvidt jeg har skjønt.hovik skrev:Jeg kan forstå at folk ble irritert på vanjetter for 10-15 år siden, men de som er i dag er jo mer stillegående enn vandlige 2-taktere.Vet ikke hvor ny de må være for å være stillegående, men de jeg har hørt hører man jo tvers over fjorden og vel så det.. Er ikke akkurat snakk om lite hestekrefter heller da, de klarer faktisk å kjøre fra denne politibåten..
Og hvis det er sånn som med bilparken i norge, så tviler jeg på at det er så utrolig mange som har en ny modell![]()
De er lovlig å selge, men ikke å bruke. Med mindre du bruker den på en av de få plassene i Norge som er satt av til det.. Og det er ikke mange lenger..