TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japsetreff 2007 pÃ¥ Rudskogen, 19. august

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #253098  av CelicaTurbo

200SX-OGN arrangerer som vanlig Japsetreff på Rudskogen i august, dette er et av årets største, om ikke det største treffet for folk som vil se mange rå biler eller selv kjøre på banen under mer kontrollerte former enn gatebil. Dette er et stort treff med mange biler og mye publikum men her er folket for bilenes skyld og ikke for fyllefesten :lol: Det er gode muligheter for å stille ut egen bil om du ikke kommer så alt for sent, og prisene er definitivt gode.
Nissan 200sx Owners Group Norway inviterer ALLE japsebiler i landet til japsetreff på Rudskogen søndag 19 august.
Enten du kjører Nissan, Mazda, Toyota, Subaru, Mitsubishi, Honda, eller annen japse, er du velkommen på en av årets største begivenheter for japsebiler i Norge! Enten du kommer for å kjøre på banen, stille ut stoltheten din, eller bare for å se på, sett av søndagen nå!
Priser:
Banekjøring: 400,- (inngang for fører inkludert)
Utstilling: 150,- (inngang for fører inkludert)
Inngang pr pers: 50,-
Parkering: 50,-

Mer informasjon på http://www.japsetreff.no

Jeg håper mange fra klubben setter av denne dagen til treffet, om det så bare er for ustilling av bilen. Du trenger ikke en stylet bil for å vise den frem, men det er jo fint om den er vasket da :lol: Husk at ustilling bare koster 50,- mer enn det koster for parkering utenfor området og inngang for fører ;)

Oppdatert med føreravtale og praktisk info nedenfor:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 122#257122
Sist redigert av CelicaTurbo den 15 aug 2007 12:12, redigert 1 gang totalt.

#253101  av sindrejl

dette må jeg da vel bare dra på.. hmm? ;)

#253102  av egotrip

da er datoen notert i kalenderen !

så er det store spørsmålet om jeg tørå ta med bilen på bane eller ei :p
Regner med at Donk2k kanskje trenger en kartleser ?? ;) så kanskje jeg får snekra sammen en film fra treffet dette året også :]

#253130  av Rollaole

Jeg er med! Tar med en hjelm jeg, så kanskje jeg får grini meg til en tur med noe morsomt!! :)

#253187  av donk2k

Donk2k kunne sikkert trenge en kartleser ja. he he.. Om bilen holder tar jeg meg en tur for å teste CS'n på bane for første gang.. *gleder seg*

#253189  av Morten

Hvordan er reglene med tanke på skilt/prøveskilt og banekjøring?

#253206  av CelicaTurbo

Morten skrev:Hvordan er reglene med tanke på skilt/prøveskilt og banekjøring?
Ifølge japsetreff.no er det åpnet for muligheten men det må avtales på forhånd. Grunnen er vel at de ikke ser at det er noe feil med røde skilter som sådan, men at de vil unngå skrotbiler på banen så de tar et ekstra forhold i forhold til biler som ikke har skilt.. Det står kontaktinfo på treffsidene..

#253260  av Morten

CelicaTurbo skrev:
Morten skrev:Hvordan er reglene med tanke på skilt/prøveskilt og banekjøring?
Ifølge japsetreff.no er det åpnet for muligheten men det må avtales på forhånd. Grunnen er vel at de ikke ser at det er noe feil med røde skilter som sådan, men at de vil unngå skrotbiler på banen så de tar et ekstra forhold i forhold til biler som ikke har skilt.. Det står kontaktinfo på treffsidene..
Hmm.. får ha det i bakhodet ihvertfall. Hvis hachien er kjørbar, men jeg ikke har rukket EU så kan det være en utvei for å få kjørt litt. Da hadde jeg jo fått testa den litt med de gamle delene på før snopdelene blir montert så jeg kan bedre merke hvilken forskjell de gir og. :lol:

#253268  av CelicaTurbo

Du får godsnakke med dem, du får nok slippe utpå om dem stoler på at bilen er i god teknisk stand men det får dem svare på selv.. :D

#257122  av CelicaTurbo

Oppdatert med følgende info:

http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?f=10&t=37625
Viktig info til japsetreffet

1. Alle som skal kjøre: Fyll ut dato, biltype, regnr, underskrift og om flere skal kjøre bilen i dokumentet vedlagt, skriv ut og ta med på treffet. Dette sparer oss masse tid og gjør køen i teknisk mye kortere.

Føreravtale-Banekjøring.doc

2. Drifting blir mye strengere nå i år enn tidligere. Vaktmester på Rudskogen er lei av at driftere ødelegger anlegget, det har gått spesiellt hardt ut over asfalt kantene, som gjør det risikabelt for oss andre å kjøre. Havner vi for langt ut på kanten risikerer man at både felger og fanger går. Så drifting ut på og over kanten blir svartflagget, spinning utenfor banen blir svartflagget. Så har du ikke kontroll på drifting eller vet å holde den på et nivå du mestrer, vil du bli flagget av og får ikke kjøre mer. Er du uheldig og kjører ut, stans fortest mulig, og rygg forsiktig ut igjen samme vei.

3. Under treffet vil det være SMS avstemming for å kåre bilen som får betegnelsen BEST IN SHOW. Det vil også være premiering av fineste bil (styling), fineste motorrom og fineste oldtimer, disse vil bli avgjort av en jury.
For å stemme på BEST IN SHOW send JAPSEBIL <DELTAGERNR> til 2012
Deltagernummeret vil stå i sideruta på alle bilene. Info om avstemmingen vil også stå i ruta på hver bil. Forrige gang var det kun 10-12 stemmer, og vinneren vant vel med kun 1 stemme. Så for å gjøre stemmingen mer rettferdig i år, BRUK DIN STEMME :D

#257146  av Rotta

Hadde tenkt meg på treffet selv og kjøre med supraen. Men er det slik at man må ha lisens/ dokumenasjon for å få kjøre hvis bilen bare går på prøveskilter? Hva skal til for å få dette og rekker jeg det før helgen :shock:

#257179  av CelicaTurbo

Sjekk på 200-forumet hva som står der, eller send epost til kontaktinfo på japsetreff.no Det er mulig å kjøre med røde skilt og det trengs ingen lisens eller noe slikt, men rødskiltet skal være dokumentert for helgen om jeg husker rett. Det er best om du selv avklarer det spørsmålet for å være sikker.

#257216  av Fred

jeg dukker opp, så sant ikke lørdagsfylla tar helt overhånd her!

#257234  av Mister Two

skal gjøre mitt beste for å klore meg opp på søndags morran jeg også :)
 #257644  av egotrip

Blir det noe kolonne kjøring nedover i år ? er ialf klar som et egg.. :)

Noen andre fra området som skal nedover ? :)