TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Orange MR2 SW20 med racingpreg i Larvik

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #253126  av PÃ¥l

Kjørte forbi Toyota i Larvik, og oppdaga en tøff bil der. Fronten var av, så jeg kjente den ikke igjen som en MR2 før jeg så resten av formen på bilen. Svingte kjapt inn for å kikke :)Hadde ikke kamera med, så jeg dro hjem igjen for å hente, tok en del bilder :) Meld deg hvis du er her på forumet :) Forresten, what's up with hullene på forskjermene? Var liksom veldig racing over bilen, brukt i motorsport kanskje?
Vedlegg
Hull i forskjerm
Hull i forskjerm
SSA40007.JPG (408.37 kiB) Vist 1117 ganger
Hjulene stakk utafor skjermen.
Hjulene stakk utafor skjermen.
SSA40021.JPG (272.55 kiB) Vist 1105 ganger
Svær justerbar vinge
Svær justerbar vinge
SSA40014.JPG (273.09 kiB) Vist 1108 ganger
SSA40006.JPG (377.82 kiB) Vist 1125 ganger
Min til venstre.
Min til venstre.
SSA40004.JPG (387.16 kiB) Vist 1116 ganger

#253136  av sindrejl

enten for å få luftgjennomstrøming til radiator (var litt lite hull til det) så tipper det er for bremsene

#253157  av PÃ¥l

Hmm jaha... så noe der inne, så nesten ut som hullet var for å justere på noe fort uten å ta av hjul. kanskje coilovers? hadde det vært lufting til bremsene, hadde det vært litt dødfødt å ha det der, er jo innerskjerm og greier som er i veien.

#253164  av sindrejl

Pål skrev:Hmm jaha... så noe der inne, så nesten ut som hullet var for å justere på noe fort uten å ta av hjul. kanskje coilovers? hadde det vært lufting til bremsene, hadde det vært litt dødfødt å ha det der, er jo innerskjerm og greier som er i veien.
hehe ja om ikke det er huller i den blir det litt meningsløst ja :P sikkert noe sånn anna fancy som du sier :)

#253180  av PÃ¥l

Ja, jeg hadde nok hatt hullet lenger nede hvis jeg var eieren :P Men kan jo være hva som helst. Holder en knapp på at det er noe justerbart hvertfall.
En ser at det er noe der hvis en ser nøye på bildet. Noe av metall. Noen som har en formening om hva det kan være for noe?

#253183  av Th4 Ghost

for å være helt ærlig, så er hullet tross alt snudd feil vei og vil ha minimum virkning, så tror nok det er til show :P

#253190  av PÃ¥l

Hmm, show? Lite show-effekt det der egentlig, var jo bare skjært hull og satt på noe cover i en fart ser det ut som. Men hvem vet :)

#253201  av aneriks

den sto tilsalgs i kristiansand for 150000 lenge... er en original gti ( var i alle fall det for 5 mnd siden)

#253207  av CelicaTurbo

Det er vel mest for show men jeg ville ha satset på bremsekjøling om det virkelig har en praktisk funksjon, det ser uferdig ut men med noe kreativt arbeid kan han rote den åpningen ned til bremsene. Angående at den står feil vei så vil luft som passerer over en slik åpning skape ganske bra vakum som suger luft ut fra åpningen..

#253241  av castman

har møtt denne bilen ett par ganger kjøre jeg også, tror eier av bilen holder til i sandefjord?

#253250  av PÃ¥l

Celicaturbo: hmm du sier noe der. jaja, får håpe eieren gir seg til kjenne på forumet da, er nysgjerrig på det der :)

#253333  av Stian_mini

Pål skrev:Celicaturbo: hmm du sier noe der. jaja, får håpe eieren gir seg til kjenne på forumet da, er nysgjerrig på det der :)
Er en bekjent av meg som eier bilen.
De hulla i forskjermene er der fordi det er montert lambo dører. Gikk vist ikke uten å lage hull.

#253348  av PÃ¥l

aha, så det var dét det var :)

#253376  av sindrejl

Pål skrev:aha, så det var dét det var :)
ja da hadde du rett angående metallgreier ned i hulla iallefall ;)

#253478  av PÃ¥l

Hehe, ja, jeg er så utrolig stolt :P