TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• glove box panel.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#253280  av 95TT

Jeg har også spurt han angående priser og ifølge eieren av speed for sale.com så påstår han at han kan slå alle priser som man finner hos andre amerikanske firmaer, uten å nevne navn på firmaer, så hvis man trenger noen deler til supran så ville jeg hørt på pris hos speed for sale før jeg bestilte noen andre plasser.

Send en mail til sales@speedforsale.com for å høre om pris og evt delebestillinger. Jeremy Blackwell som eier firmaet er Den ærligste jeg noen gang har handlet med. og at han er 1 av 54 i verden som har EFI University grad sier jo mye av tuning egenskapene som denne mannen innehar, han er også fantastisk behjelplig med alt av dokumentasjon og teknisk hjelp angående supra. Hvis noen kjøper en bil eller deler av han så hadde det vært fint om dere la til at det var jeg som tipset dere i og med at jeg er kunde hos han og han ville gjerne vite hvor dere har informasjonen fra.

#253283  av 95TT

etterhvert så går det kanskje ann å få istand noe gruppekjøp på forskjellige ting, men må nesten få klarhet fra de som eier forumet om det er populært eller ikke.