TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nyvasket og nypolert!

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #253229  av Geir

Jeg ble så fornøyd med resultatet at jeg må dele et par bilder av bilen etter 5 og en halv time vask, clay og voks. Claykitet til Meguiars er helt utrolig, og det anbefaler jeg dere alle! Det var også et sant helvete, bokstavelig talt, å fjerne alle insektene jeg hadde tatt knekken på i løpet av 130 mil da jeg var på Japmeet på Mantorp forrige helg. Det sitter godt! Skulle forøvrig ønske at det var litt sol så glansen kom litt bedre frem 8)

Jeg er også fullt klar over at bilen kunne trengt spacere eller nye felger, men nye felger er planlagt, så det er fint om folk ikke hakker på akkurat det :wink:

Er det noen andre som er blitt litt bitt av bilpleiebasillen i år?

Resten av bildeserien finnes på http://www.mabbutt.frac.dk/IS200/Nypolert/ for de som skulle være interessert :)
Vedlegg
P1010077.JPG
P1010077.JPG (291.97 kiB) Vist 1423 ganger
To biler, ferdig dullet med
To biler, ferdig dullet med
P1010075.JPG (507.95 kiB) Vist 1424 ganger
P1010114.JPG
P1010114.JPG (662.89 kiB) Vist 1425 ganger
P1010111.JPG
P1010111.JPG (517.4 kiB) Vist 1434 ganger
Sist redigert av Geir den 23 jul 2007 18:19, redigert 1 gang totalt.

#253320  av tunamgu

Åssen fikk du byttet skiltrammen?Jeg har så lyst på de nye skiltene.

#253328  av Geir

tunamgu skrev:Åssen fikk du byttet skiltrammen?Jeg har så lyst på de nye skiltene.
Har ikke byttet noe skiltramme selv. Det er skiltrammen som stod på bilen i Sveits som fortsatt står på. Jeg har tydeligvis hatt flaks ved at de nye skiltene passer perfekt i den skiltrammen som stod på min fra før.

#253330  av tunamgu

Hvordan tok du av selve skiltet foran og bak?Hvor lange er de nye skiltene?

#253334  av Geir

tunamgu skrev:Hvordan tok du av selve skiltet foran og bak?Hvor lange er de nye skiltene?
Bilen ble regget i Norge i desember i fjor, så de nye skiltene ble satt på av importøren min. Det nye skiltet passet rett i skiltramma som stod på bilen i Sveits, og derfor har jeg aldri rørt skiltet foran. De nye skiltene er vel 52 cm. Kan sikkert måle nøyaktig bredde i løpet av kvelden evt.

Skiltet bak satt jeg på selv. Det ble ikke satt på av importøren fordi originalskruene var gått åt skogen. Jeg måtte borre hull i de gamle skruene, og det var det. Har ingen skiltramme bak, mao.

#253345  av Magne

tunamgu skrev:Åssen fikk du byttet skiltrammen?Jeg har så lyst på de nye skiltene.
Du vet du får kjøpt skiltrammer tilpasset de nye skiltene her i TS-ogn shoppen?

Da får du i tillegg Toyota Devil logoen og skriften "Toyota Sportscar Owners Group Norway" ;)

#253365  av tunamgu

De nye skiltene er 52cm,det er også de gamle.Så jeg trenger ikke å skifte rammen,bare det hvite skiltet.Men jeg sliter med å få det av.

#253374  av Geir

tunamgu skrev:De nye skiltene er 52cm,det er også de gamle.Så jeg trenger ikke å skifte rammen,bare det hvite skiltet.Men jeg sliter med å få det av.
Hmm...det er nesten så jeg får lyst til å prøve å ta av mitt. Får se om jeg gidder å prøve i morgen :)