TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• scandinavian flick

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#253253  av sindrejl

haha den er så fin den der :D med en varebil da.. uff blir nesten lei meg.. blir helt konge når de kommer med "special edition" nå.. de skal bygge amfibiebiler og kjøre over engelske kanal :P

#253281  av Th4 Ghost

to dager igjen til det *gleder seg*

#253296  av oleb

to dager igjen til ny sesong med top gear?? :shock:

#253304  av Larsen

Tror sesong 9 ble litt kortere enn de hadde forventet.

#253344  av Th4 Ghost

nei, som jeg har skrevet på en tråd dere ikke har giddet å lese "Top gear special". EN episode, om 2 dager..

#253351  av Larsen

Th4 Ghost skrev:nei, som jeg har skrevet på en tråd dere ikke har giddet å lese "Top gear special". EN episode, om 2 dager..
Dere?

#253367  av Th4 Ghost

Larsen skrev:
Th4 Ghost skrev:nei, som jeg har skrevet på en tråd dere ikke har giddet å lese "Top gear special". EN episode, om 2 dager..
Dere?
uhm..ja? ville tro at siden du kommenterte at sesong 9 kom til å bli kort så svarte du på det Oleb skrev.. var ikke det ganske logisk? :P

#253385  av Larsen

Jeg trodde sesong 9 var de 6 jeg lastet ned i vinter jeg...
Jeg har jo komentert i posten din til og med.

#253389  av oleb

Så, så.. En kan da ikke få med seg alle postene her på forumet :)

Mener uansett å ha lest/spurt om det før, og fått svar, men man kan da ikke gå rundt å huske på alt :lol:

Skal følge godt med på finalgear i håp om å få lastet ned den episoden :D