TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Devil Nøkkelrnger

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #254306  av celica_st185

Laget meg noen devil nøkkelringer i går, tar imot synspunter på størrelse, finish, plassering av ring osv. før jeg lager flere... Ringen er ca 3 cm lang...
Vedlegg
29072007418.jpg
29072007418.jpg (78.57 kiB) Vist 935 ganger
Sist redigert av celica_st185 den 29 jul 2007 11:54, redigert 1 gang totalt.

#254307  av celicat23

Regner med ringen skal være der for og feste en lenke som går til nøkkelen (med sånn standard ring som du trer nøkkelen i på enden) ?

Hva med og gjøre toppen av "O" i logoen en tykkelse som gjør at du kan feste lenka der, og slippe en "utstikker" slik som du har laget nå?

Hva med tykkelse? Klarer den og ligge i lommen med annet skrot når du setter deg ned og prøver og bøye den med hele kroppsvekta? :)

#254314  av Stiansen

Tøff den :) Men tror det hadde vært finere om du hadde hatt selve festet mellom hornene :wink: Supra-S da, fikser du det? :D

#254317  av mr2cato

syns den var 100% rå jeg da :P

#254324  av celica_st185

har også tenkt på å ha ringen mellom horna, men var jo ikke så dumt d me å ha lenka i o'en... den jeg har laget nå er i 1.5mm rustfritt, tror ikke den bøyer seg så lett når den er såpass liten :)

Har du en pdf med supra s'en kan det fikses ja :) men holder på med logoen til girls goes fast, så må ta den først :)

#254328  av Kilgallon

Var kul den, men synes du burde festet den mellom horna :wink:

#254346  av Rømmling

tenkt på å få en kamerat til å lage en slik til meg på skola her men kom aldri så langt.

men ta å sleng ut en bilde sammen med bilnøkelen din så det er litt lettere å få perspektiv. så tøff ut

#254362  av Stiansen

Her er S`en, men bare i jpg.. Holder det?
Vedlegg
Supra 'S'.jpg
Supra 'S'.jpg (64.44 kiB) Vist 1449 ganger

#254389  av jumbo

Synes den var knallbra som den var jeg....

Mer praktisk med en nøkkelring som henger på høykant enn en bred jævel :D

#254393  av CelicaTurbo

stemmer for å ha den lille ringen på siden jeg også, det er bedre å ha saken hengene på høykant i nøkkelknippet, og jeg synes ikke det så noe ille ut. Jeg prøver å se for meg den lille ringen mellom hornene men mener igrunn at det er stor mulighet for at det vil bryte designet slik at man ikke så lett ser hva det forestiller, mens slik det er laget nå så fremstår den lille ringen som en selvstendig og ikke-tilhørende enhet..

#254470  av Stiansen

celica_st185 skrev:
Stiansen skrev:Her er S`en, men bare i jpg.. Holder det?
Skal prøve :)
Høres bra ut :)

#254475  av Mr2Even

Hva med bare en MR2 logo?