TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sort 2000 mod Mr2

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #254489  av Hiluxmannen

Mr2 2000 mod. 33000 km. 1 eier.

Planen er å holde denne rimelig orginal og "clean".

Nylig montert 17" felger med 205/40 dekk.

TTE senkesett monteres imorgen.

3M solfilm på vei fra USA.

CAI luftfilter på vei fra USA.

Bilde

Bilde

Bilde

#254671  av GhostRider88

sykt strøken mk3!! 8) Likte den. Er egentlig en av de som liker utseende på mk2 best, men denne var rett og slett fin :)

#254693  av lexusmann

:shock: :shock: oh my god!!den var strøken!!Vil ha, vil ha!! :D
og så bare 33k på telleren da, må da være et kupp?

#254721  av Hiluxmannen

Takk for det :) Bilen er støken den. Kjøpte den hos en dame på 66 år, dette var 3. Mr2'en hennes.

Monterte TTE 30mm senkefjærer igår. Her er bilder fra 4hjulskontroll. Morsomt å ha tilgang på slikt utstyr.

Bilde

Bilde

Bilde

#254770  av lexusmann

Hadde 4-hjulskontroll på min nå nettopp jeg også...og det var IKKE så fine tall, nei... :? 2 stive timer holdt dem på... :?
Bilder med senkingen??

#254807  av Geir

Min lokale Toyotaforhandler slet med min, og de fikk ikke hjulene innenfor normalverdiene igjen. De rakk ikke bli ferdige heller, så bilen måtte stå der over natta før de fikk fortsatt og gjort så godt de kunne. De ringte Toyota Norge og sjappa jeg handlet senkesettet hos for å prøve å få noen tips, uten resultat.

Hiluxmannen: Siden du tydeligvis vet hvordan du bruker slikt utstyr; Har du noen forslag til hvordan jeg kan få hjulene innenfor normalverdiene igjen? Butikken jeg handlet senkesettet hos nevnte noe om at jeg kunne prøve å kjøpe stabilisatorstag bak, og nedre bærearmer bak, men er det virkelig så vanskelig å få fire hjul innenfor normalverdiene etter senk? Jeg vil jo gjerne ha dette ordentlig.

Forøvrig en flott bil du har skaffet deg! Strøken som f!
Sist redigert av Geir den 01 aug 2007 00:39, redigert 1 gang totalt.

#254821  av Hiluxmannen

Geir skrev:
lexusmann skrev:Hadde 4-hjulskontroll på min nå nettopp jeg også...og det var IKKE så fine tall, nei... :? 2 stive timer holdt dem på... :?
Bilder med senkingen??
Hva slags senkesett har du satt på? Hvor mange mm?

Min lokale Toyotaforhandler slet med min, og de fikk ikke hjulene innenfor normalverdiene igjen. De rakk ikke bli ferdige heller, så bilen måtte stå der over natta før de fikk fortsatt og gjort så godt de kunne. De ringte Toyota Norge og sjappa jeg handlet senkesettet hos for å prøve å få noen tips, uten resultat.

Hiluxmannen: Siden du tydeligvis vet hvordan du bruker slikt utstyr; Har du noen forslag til hvordan jeg kan få hjulene innenfor normalverdiene igjen? Butikken jeg handlet senkesettet hos nevnte noe om at jeg kunne prøve å kjøpe stabilisatorstag bak, og nedre bærearmer bak, men er det virkelig så vanskelig å få fire hjul innenfor normalverdiene etter senk? Jeg vil jo gjerne ha dette ordentlig.

Forøvrig en flott bil du har skaffet deg! Strøken som f!
De verdiene som skjermen viser var FØR justering. Ble justert tiil alle verdiene var tilnærmet strøken.

Stabstag kan hjelpe, men det er ikke unormalt å få "gale" verdier etter senk. Jo mer senk, desto værre er det å justere som regel. Hvis du har brukt orginalt TTE senkesett bør jo merkeforhandleren klare å få verdiene riktig.

Jeg fikk hjelp fra en som KAN dette, jeg var mer eller mindre assistent på 4hjulskontrollen.

#254944  av Kilgallon

Strøken bil dette, men liker forgjengeren bedre.

#254980  av Hiluxmannen

Kilgallon skrev:Strøken bil dette, men liker forgjengeren bedre.
Smaken er som baken.

Synes begge er fine, men liker "ny" følelsen.

#254981  av Hiluxmannen

lexusmann skrev: Bilder med senkingen??
Skal få tatt snarest, regner mye her for tiden. Liker best solbilder når det kommer til Mr2 :)

#254984  av lexusmann

Hiluxmannen skrev:
Kilgallon skrev:Strøken bil dette, men liker forgjengeren bedre.
Smaken er som baken.

Synes begge er fine, men liker "ny" følelsen.
Ja den der er jo på det nærmeste ny... :wink:

#255520  av Hiluxmannen

Med TTE 30mm senkesett montert:

Bilde

Bilde

Bilde

#255595  av Anders gullstein

Jeg prøvde Jan Erik sin og da oppdaget jeg hvor go-cart mk3'n er å kjøre. Uttrolig morsom bil. Toyota's siste morsomme bil.

Din sorte ble meget pen med senkesettet ;)

Du må gjøre noe med eksosen, de er for stillegående med orginaleksos ;)

#255679  av Hiluxmannen

Anders gullstein skrev:Jeg prøvde Jan Erik sin og da oppdaget jeg hvor go-cart mk3'n er å kjøre. Uttrolig morsom bil. Toyota's siste morsomme bil.

Din sorte ble meget pen med senkesettet ;)

Du må gjøre noe med eksosen, de er for stillegående med orginaleksos ;)
Ja, planen er TTE-eksos og Cold Air Intake - luftfilter.

Men syns det er harry med for mye lyd, men du har rett i at den er svært stillegående.

Vi får se hvor lenge jeg kan beholde bilen, den er jo ikke kjempepraktisk. Men herregud så morsom å kjøre.

La 3M - solfilm på rutene idag. Det ble meget bra :)

#255739  av Anders gullstein

Ja enig, men det essensielle sportsbilsnerret må være der ;)