TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota lanserer Blade Master G for salg i Japan

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #255192  av CelicaTurbo

Ny versjon av allerede hissige Blade er klar for salg i Japan, 3.5 liter og 276hk.. Jeg tror vi kan drømme om å se denne bilen her til lands:

http://www.ts-ogn.no/content/view/41/1/

#255195  av mr2cato

fremhjulstrekken ødelegger alle de kjekke tallene.
Til og med den 225 hesters Audi TT'en m 1.8T motoren i er noe dritt å kjøre.
Hvis en gir på litt i en sving så går man rett fram og på vanlig vei med pådrag slår antispinnen inn hele tiden.

Hvis den skulle hvert en konkuranse for R32 så burde den da hatt trekk på alle fire hjula.
Dette blir jo en overmotorisert konkurent for Golf gti etter min mening :?

Men motorspecs knuser både R32 og nye S3 i VW familien :P
Selv om den 2 liters 4'eren m/ hårføner i audien ikke helt går under samme klasse :)

#255208  av CelicaTurbo

Jeg syntes det var litt rart å ikke levere denne med firehjulstrekk i det minste, for så mye moment på forhjulene i en så liten bil må jo være helt håpløst..

#255214  av sindrejl

Synes dere burde prøve integra dere som disser fwd ;) ;) Men ja enig, burde vært 4wd eller rwd :P Se for deg bakhjulstrekk på ei slik lita rotte.

#255227  av Elstad

Håpløst og ha FWD på den, FWD er håpløst i det store og hele, Jeg kunne likt den dær med 4wd

#255229  av BrennaRacing

mr2cato skrev:fremhjulstrekken ødelegger alle de kjekke tallene.
Til og med den 225 hesters Audi TT'en m 1.8T motoren i er noe dritt å kjøre.
Hvis en gir på litt i en sving så går man rett fram og på vanlig vei med pådrag slår antispinnen inn hele tiden.

Hvis den skulle hvert en konkuranse for R32 så burde den da hatt trekk på alle fire hjula.
Dette blir jo en overmotorisert konkurent for Golf gti etter min mening :?

Men motorspecs knuser både R32 og nye S3 i VW familien :P
Selv om den 2 liters 4'eren m/ hårføner i audien ikke helt går under samme klasse :)
225 hken til TT ble vel bare levert med quattro??

#255277  av CelicaTurbo

sindrejl skrev:Synes dere burde prøve integra dere som disser fwd ;) ;) Men ja enig, burde vært 4wd eller rwd :P Se for deg bakhjulstrekk på ei slik lita rotte.
Har ikke kjørt noen Integra men er jo fullt klar over at det er en ganske bra bil og den gjør gode tider på bane osv, men det er dreiemoment som forhjulene må håndtere og den Blade saken der har 344Nm dreiemoment, mot Integra Type-R sine 186Nm, det er nesten dobbelt så mye som integraen :lol:

#255285  av mr2cato

BrennaRacing skrev:225 hken til TT ble vel bare levert med quattro??
Stemmer sikkert det, men den jeg passet på noen dager hadde samme hjerne som står i 225 hesteren i 180 hesteren.
En kompis så er mekaniker på Audisenteret i sandnes sin gamle.

#255402  av CelicaTurbo

...og da har vist TRD lagt sine hender på bilen også:

http://www.ts-ogn.no/content/view/42/1/

#255949  av OrIoN89

Noen som kan komme med en prisantydning her? For TRD sin da så klart 8)

Ingen vet eksakt pris, men om noen kan tenke/regne seg fram til import prisen hadde det vaert fint :)

#255983  av sindrejl

CelicaTurbo skrev:
sindrejl skrev:Synes dere burde prøve integra dere som disser fwd ;) ;) Men ja enig, burde vært 4wd eller rwd :P Se for deg bakhjulstrekk på ei slik lita rotte.
Har ikke kjørt noen Integra men er jo fullt klar over at det er en ganske bra bil og den gjør gode tider på bane osv, men det er dreiemoment som forhjulene må håndtere og den Blade saken der har 344Nm dreiemoment, mot Integra Type-R sine 186Nm, det er nesten dobbelt så mye som integraen :lol:
oh tenkte ikke på dreiemomentet.. spinn spinn spinn