TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BlÃ¥ MKIV Supra observert pÃ¥ Fannrem (Trondheim)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #255906  av FS-Styling.no

Jeg kom kjørende fra Kristiansund i går 07.08.07 og i ca 14.00 tiden så observerte jeg en blå MKIV Supra som lå bak meg rett før fannrem. Han kjørte rett inn på bremse bukken til Bjørnstad bil.

Noen her?

#255933  av KeNsA

Var den me skilt? TRD Panser??

Hei

#255960  av FS-Styling.no

Den hadde skilt.... Samme panser som meg tror jeg..... skulle visst hvilken farge den hadde.... sinnsykt fiiin farge...

#255962  av Bolgnes

Er ikke det bjørnstad bil sin det tro? de har vel en blå supra?

#255972  av KeNsA

dæm har blå skyline værtfall!hehe

Hei

#255980  av FS-Styling.no

Ja, vet ikke hvem sin det er, men kunne tenkt meg og funnet ut hvilken farge det var... Mener og tro det ikke var RSP... Mere lilla i denne ogmørk blå.... muuulig viperblå...

#256022  av KeNsA

hmmm...NICE! :) Hadd ikke du å planer om å lakker bila blå fred?? Fint med blå supra synes jeg! å RØD!hehe

Hei

#256037  av FS-Styling.no

Jo, blir lakkering ja, men nå er sessongen snart over da den har gått med til masse skruing og lite kjøring, så jeg lakkerer den til våren!

#256077  av celicagt4205nord

ser ikke bort ifra att det kan være doluck styling på den supraen...
 #256141  av FS-Styling.no

Meget mulig.... lå bak meg så fikk ikke sett så alt for mye på den....

hei

#256304  av stroems

nei det er ikke bjønstad sin!det er en sørafår som va å bremsa te bjørnstad som rasa i benken så bjørnstad mått bytte ventila el nå sånt!det er gamle motoren til hernes som står i den bila...ska vist vær sykt strøken å en sinnsyk fin blåfarge!!!

Hei

#256364  av FS-Styling.no

Ok.... ja den så riiimelig strøken ut ja... mer som ny lakkert vaffal!