TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ønskes lÃ¥nt i Bodø: 16-17" felger med 205-dekk foran ;) !!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #256995  av Dr.Ling

Hvis noen tilfeldigvis i Bodø-distriktet har noen slike felger med sommerdekk låner jeg de gjerne en dag. Skal på Trafikkstasjonen til fremvisning, og 215 dekk foran er egentlig for nært coiloverne når jeg ikke bruker spacer. Gjelder MR2 mkII, 5x114,3 boltsirkel! Mine 18" kan tas i pant for dagen :)
 #257000  av arctic_celi

Dr.Ling skrev:Hvis noen tilfeldigvis i Bodø-distriktet har noen slike felger med sommerdekk låner jeg de gjerne en dag. Skal på Trafikkstasjonen til fremvisning, og 215 dekk foran er egentlig for nært coiloverne når jeg ikke bruker spacer. Gjelder MR2 mkII, 5x114,3 boltsirkel! Mine 18" kan tas i pant for dagen :)
Skulle gjerne ha hjulpet deg!
Har bare felger med boltsirkel 5x100 :(
Lykke til da!

#257001  av Doffen696

MÃ¥ man ikke ha like store felger fremme og bake?

#257022  av Dr.Ling

Jo, håper selvfølgelig på å få låne 4 stk 16" eller 4 stk 17" (helst 17"), men må nok være 205 dekk foran :)

Fikk låne noen 17" med 7" bred felg og 215 dekk, men de ble faktisk bredere gummi enn da jeg hadde 8" brede felger med 215 dekk (men da var felgen nesten borti coiloverne)....