Jeg er i gang med en kompressor operasjon her.Har hele tiden vært på utkikk etter motorlokket til SC versjonen. Nå ser jeg at låsen er i senter på SC-bilene,i motsetning til NA. Er det noen som har modifisert dette på en fiffig måte?
Borra opp punkt sveisene og flytta hele låsen jeg. Syns det ble så dårlig plass til å sette ic på org plassering vis jeg ikke flytta det.
Sist redigert av SuperZite den 24 aug 2007 06:56, redigert 1 gang totalt.
Robin
MR2 MK1 86/88 Supercharged viewtopic.php?t=11446
BMW 316 94 cupe vinter/jobb bil
Celica gt4 90 mod Prosjekt bil, Kjøpt med def motor. Men nå går den som ei klokke.
Takker.Ser egentlig lyst på det nå.MEN jeg så at du hadde et slikt scoop bak.Jeg gikk til anskaffelse av et sett slike fra USA.Men de var laga med 4,9 i støttepromille.Hvor fant du ditt? Det så ut til å sitte bra.
Scoopet kjøpte en gang sist sommer, mener jeg fikk tak i det i england men skal sjekke ut litt å se om jeg kan finne noe info i noe gamle mailer.
Robin
MR2 MK1 86/88 Supercharged viewtopic.php?t=11446
BMW 316 94 cupe vinter/jobb bil
Celica gt4 90 mod Prosjekt bil, Kjøpt med def motor. Men nå går den som ei klokke.
Har nok ikke hørt noe ang de scoopsene så vet ikke hvordan passformen er.
Ville heller ha satset på bodykit fra Scanstyling før jeg kjøpte meg scoop og sånne ting da, litt dyrere da men dæven den rumpa Mk1 får i forhold til standard da hehe
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec - 2004 Toyota MR2 SMT PGP - 2006 Toyota Rav4
Er det firmaa du kjøpte fra? evt har du link?
Likte fronten i den forige linken, men synes den var litt dyr, med tanke på frakt og moms. 4004 kun for front, pluss frakt og moms er vel ike verdt det
JDM Toyota Mr2 Turbo 92
Astra 17 Tdi stv
X- Toyota Mr2 AW11 87
X- Toyota Mr2 GTI 90
X- Toyota Mr2 GTI 91
X- Toyota Mr2 GTI 91
X- Toyota Mr2 86
En hel masse Tysker ræl