TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BYTTE MOTORLOKK PÃ… MK1

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #258205  av mr2pondus

Jeg er i gang med en kompressor operasjon her.Har hele tiden vært på utkikk etter motorlokket til SC versjonen. Nå ser jeg at låsen er i senter på SC-bilene,i motsetning til NA. Er det noen som har modifisert dette på en fiffig måte?

#258550  av mr2pondus

Jøss for en brødgjøk jeg er.!! Det var jo like enkelt som det var genialt! Takker! Nå starter jakten på et motorlokk!!

#258591  av SuperZite

Borra opp punkt sveisene og flytta hele låsen jeg. Syns det ble så dårlig plass til å sette ic på org plassering vis jeg ikke flytta det.
Sist redigert av SuperZite den 24 aug 2007 06:56, redigert 1 gang totalt.

#258593  av mr2pondus

Takker.Ser egentlig lyst på det nå.MEN jeg så at du hadde et slikt scoop bak.Jeg gikk til anskaffelse av et sett slike fra USA.Men de var laga med 4,9 i støttepromille.Hvor fant du ditt? Det så ut til å sitte bra.

#258602  av SuperZite

Scoopet kjøpte en gang sist sommer, mener jeg fikk tak i det i england men skal sjekke ut litt å se om jeg kan finne noe info i noe gamle mailer.

#258616  av mr2pondus

Takker! Dette forumet er helt knall! :D :D
Gud så blakk jeg blir etter dette :cry: :cry:

#258660  av mr2pondus

Akkurat.De har jeg hørt om. Men passet de greit?
Jeg fant som sagt et par fra Raceonusa tror jeg,de var helt håpløse!

#258701  av ArildM

Har nok ikke hørt noe ang de scoopsene så vet ikke hvordan passformen er.

Ville heller ha satset på bodykit fra Scanstyling før jeg kjøpte meg scoop og sånne ting da, litt dyrere da men dæven den rumpa Mk1 får i forhold til standard da hehe 8)

#258704  av mr2pondus

De har jeg vært i kontakt med ja.Det kittet er et av de feteste.(Viens ruler max det og) Jeg dropper nok de scoopa.De går på tabbekontoen.

#258852  av ArildM

Jepp :) Helliget være tabbekontoen 8)

#266553  av mr2pondus

:D Endelig fant jeg et SC motorlokk! Malaysia var plassen.
Dyrt ble det heller ikke.250 usd inkl frakt :D :D

#266594  av ArildM

Med dollarkursen som er nå om dagen er jo netthandel blitt en drøm 8)

#266606  av predator

Er det firmaa du kjøpte fra? evt har du link? :D
Likte fronten i den forige linken, men synes den var litt dyr, med tanke på frakt og moms. 4004 kun for front, pluss frakt og moms er vel ike verdt det :roll: