TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• gode gamle tv-serie fra 80 tiligt 90 tallet

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #258846  av Ã¸xseth

a-team

waste em

1/5

2/5

3/5

4/5

5/5

noen andre serier??

#258850  av GhostRider88

for meg så kroner MacGyver på topp i denne kattegorien ;)

her har vi MacGyver den dag i dag ;)

#258891  av Andreazz

Knightrider å MacGyver er to serier som preget oppveksten godt! hehe

MacGyver klokka sju på lørdagskvelden hjemme med mors hjemmelaga pizza, å Knightrider hjemme til fetteren min som hadde parabol.. Innimellom så vi også Knightrider på RTL med tysk dubbing :lol:

#258899  av arctic_celi

Føler meg litt utenfor nå ja... jaja.. sånn er det å ikke ha tilgang på kabel når man var ung.

#258902  av GhostRider88

Andreazz skrev:Knightrider å MacGyver er to serier som preget oppveksten godt! hehe

MacGyver klokka sju på lørdagskvelden hjemme med mors hjemmelaga pizza, å Knightrider hjemme til fetteren min som hadde parabol.. Innimellom så vi også Knightrider på RTL med tysk dubbing :lol:
kjenner meg igjen med den beskrivelsen av lørdagkos og MacGyver :D var høydepunktet det.

Samme gjalt Olsen Banden også ;)

#258910  av celicat23

Husker jeg satt benka forann SKY CHANNEL og "fun factory" når jeg var liten. Dem hadde ei (ut i fra mitt barndomsminne) ei ganske strøken høne med i det programmet også (jepp, interessen for og pirke på høner kom tidlig)

He-man, g.i joe, transformers... Go'saker. Så var det serien "V" og en som het "automan". SKIKKELIG tamt i dag, men gøy dengang :)

#258930  av Ã¸xseth

mac gyver er jo konge 8)
hva med magnun og ferrarien?

#258938  av celicat23

At jeg kunne glemme dette :oops:

Miami vice 8)

#258942  av Ã¸xseth

ha ha kan nesten ikke stoppe og le :lol:

han er altid helt på jordet

#258944  av MacGyver

sledge hammer ja... macgyver. a team og ikke minst airwolf...

rart att disse seriene som var helt konge og bare best er liksom ikke det lengre.. er ikke så morro lengre, eller er jo morro da,,,, men

#258946  av celicat23

Hvis en har lyst til og sjekke hva som gikk på 80 og 90 tallet så er det jo egentlig bare og sjekke TV3...Dem sender det enda :lol:
Vedlegg
bundys.jpg
bundys.jpg (12.67 kiB) Vist 946 ganger

#258952  av peterK

Airwolf

Power Rangers

Nostalgiiiiiii

#258953  av Ã¸xseth

celicat23 skrev:Hvis en har lyst til og sjekke hva som gikk på 80 og 90 tallet så er det jo egentlig bare og sjekke TV3...Dem sender det enda :lol:
ha ha bundy.... går aldrig lei av de.
airwolf, det husker jeg godt :)

#259089  av lexusmann

Airwolf var jo kongen da... :lol:

Uten sammenligning forøvrig og noe offtopic, så syns jeg dette er beste låta Phil Collins har laget...http://www.youtube.com/watch?v=0s-yE0e8 ... ed&search=

#259096  av ijb

lexusmann skrev:Airwolf var jo kongen da... :lol:

Uten sammenligning forøvrig og noe offtopic, så syns jeg dette er beste låta Phil Collins har laget...http://www.youtube.com/watch?v=0s-yE0e8 ... ed&search=
hehe var hørte mye på Phil Collins i mine yngre dager,var artig å høyre gjenn :lol: :D