TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 1990 Mr2 Selges ***SOLGT***

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #259137  av predator

Selger min 1990 mod Mr2 da jeg har mistet innteressen for den.
Bilen er svart. Senket 40mm. Mongoose eksos. Momo ratt. 7x17 felger som står på, men har også 8x18 momo x1 hvis innterisert.
Det trengs og gjøre noen små ting før og få den HELT strøken, som og kjøpe repsett til høyre kallipter bake, slitt førerstol, og en lakk stripe på førersiden.
Billig bil til de som orker og fikse de små tingene, kan tjene inn masse penger ved videre salg :wink:
Prisant 60.000
Legger link til autodb når jeg får lastet bilder .... (på jobb no)
TLF 94488224
Sist redigert av predator den 22 sep 2007 21:33, redigert 1 gang totalt.

#259468  av mk3_turbo

GÃ¥tt mye ?

#259481  av Mr2stord

ikkje inntresert i noko bytte?

#259506  av predator

Gått 134.000 synwes jeg og huske. Er på jobb shø, så skal sjekke når jeg kommer hjem :D

Er også innterisert i bytte ja, (Mr2 mk1) men den bør være strøken. Og ett lite mellomlegg ...

#260046  av predator

BUMP :D

#260233  av Kristian

hvorfor er det ikke skilt på den? hva skal til for å få skilt på den?

#260278  av predator

Det er ikke skilt på den pga jeg leverte de inn for ca 14 dager siden.
Tror det bare skal være og hente skiltene, grunnen til at jeg leverte de inn, er at jeg hadde egentlig store planer for bilen, blandt annet og skifte moter (turbomotor) pluss div styling.
Men pga den nye skiftordningen min på jobb, så måtte jeg se langt etter tid til og skru bil... :roll:
Derfor selger jeg den.
Eneste tekkniske galt på bilen er , enten handbrekkswiren som har hengt seg opp, eller en calipter... Isåfall, handbrekket virker ikke. Det er låst i nedre posisjon... Derfor regner jeg med at det er handbrekkswire og ikke en calipter..

#260827  av bibow24

hei jeg er intresert i bilen,er det noe rust på den?

intresert i å ta en celica gt 1986 i inbytte?

#260834  av predator

Er ikke rust på den. :D
Men er nok desverre ikke interisert i innbytte i anna bil enn en Mr2 mk1. Beklager.
Men 50.000 er jo ikke en ille pris for en 90 mopd mk2 :wink: Er ikke hver dag man finner det for og si det sånn...
Ring meg på 94488224 så får du mere info om bilen :D

#261115  av predator

BUMP igjen :roll:

#261120  av Mr2Even

Du må ikke dumpe prisen slik! du ødelegger jo for oss andre.. :wink: det hadde ikke vært umulig om jeg hadde kjøpt din visst jeg ikke hadde hatt mr2 selv :) svært god pris :P

#261121  av predator

Mr2Even skrev:Du må ikke dumpe prisen slik! du ødelegger jo for oss andre.. :wink: det hadde ikke vært umulig om jeg hadde kjøpt din visst jeg ikke hadde hatt mr2 selv :) svært god pris :P
Hehe...
Grunnen til at jeg selger den så billig er fordi jeg heller har lyst på en mk1.
Og kun derfor :D
Rart ingen ser seg nytte i den, og kjøper den, må jo være Norges billigste med tanke på den standen den er i :D

#261123  av Mr2Even

predator skrev:
Mr2Even skrev:Du må ikke dumpe prisen slik! du ødelegger jo for oss andre.. :wink: det hadde ikke vært umulig om jeg hadde kjøpt din visst jeg ikke hadde hatt mr2 selv :) svært god pris :P
Hehe...
Grunnen til at jeg selger den så billig er fordi jeg heller har lyst på en mk1.
Og kun derfor :D
Rart ingen ser seg nytte i den, og kjøper den, må jo være Norges billigste med tanke på den standen den er i :D
Jeg har snakket med et par som har hintet borti at de har lyst på en billig mr2(folk jeg har truffet). Han ene jobber/jobbet på Torshov bilrevesita på storo i oslo. Mange vil nok kjøpe den, men de må først se annonsen din :)

#261124  av predator

Kan du ikke gi de ett hint da? :D Eller om du evt vet av noen som har en mk1 som heller vil ha en 2er som vil bytte :D