TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Camry 2.0 4WD

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #259423  av Toyota4WD

Toyota Camry 2.0Gli 4WD
En meget spesiell bil med kameleon lakk...
Kameleon lakken består av...
Gullfarge
Skyblå
og lilla

Bildene jeg har av den er ikke så pene som dem egentlig sku ha vært... skal polere den til helga... går skole så det blir ikke så mye ting gjort med den akkurat no for tia...
Vedlegg
Har montert tåkelykter på den nå... syntes det ble enda tøffere ;)
Har montert tåkelykter på den nå... syntes det ble enda tøffere ;)
25082007(011).jpg (103.23 kiB) Vist 2666 ganger
ble litt høy over ræva men syntes det var kult ;)
ble litt høy over ræva men syntes det var kult ;)
26082007.jpg (132.15 kiB) Vist 2662 ganger
kongebilde ;)
kongebilde ;)
26082007(002).jpg (142.2 kiB) Vist 2670 ganger
Her ser du ganske bra at det er gull som e involvert :P
Her ser du ganske bra at det er gull som e involvert :P
25082007(004).jpg (194.08 kiB) Vist 2668 ganger
Bilen min som den var da jeg kjøpte den
Bilen min som den var da jeg kjøpte den
25072007.jpg (171.42 kiB) Vist 2665 ganger

#259489  av Syns

Tøft! Hadde lenge en blå 2.0 xli. Likte den godt. Kunne tenkt meg en slik 4WD til vinterbil. Har du videre planer med den?

#259501  av Toyota4WD

vet egentlig ikke helt... tenkte neste sommer om jeg fikk råd til noen nye felger og kansje litt styling... men så er det jo en lakk til 10.000 kroner litteren så da blir det ganske dyrt å sette på styling.. :S

nå framover så tenker jeg å ordne netting grill og kanskje samme til det nefor grillen... :) den skal nokk bi tøff 8)

#259774  av lexusmann

Ante ikke at det fantes camry 4wd??? :shock: og i alle fall ikke av den gamle typen... :lol:
Må få på litt større hjuler... :wink:

#259891  av Toyota4WD

lexusmann skrev:Ante ikke at det fantes camry 4wd??? :shock: og i alle fall ikke av den gamle typen... :lol:

joda :) det finnes.. ;) har så lite inntekt nå... jeg regner med at jeg får feitere felger neste sommer... er så sinnsykt dårlige veier her om vinteren.. :S

btw: det er full time 4WD og en knapp til senter diff.. ;)

#260190  av lexusmann

Toyota4WD skrev:
lexusmann skrev:Ante ikke at det fantes camry 4wd??? :shock: og i alle fall ikke av den gamle typen... :lol:

joda :) det finnes.. ;) har så lite inntekt nå... jeg regner med at jeg får feitere felger neste sommer... er så sinnsykt dårlige veier her om vinteren.. :S

Må vel være grei å komme seg fram om vinteren da?med mindre det er masse oppoverbakker og sånt der du bor...

#261001  av Toyota4WD

lexusmann skrev:
Toyota4WD skrev:

Må vel være grei å komme seg fram om vinteren da?med mindre det er masse oppoverbakker og sånt der du bor...

Den er super uansett.. ;) der jeg bor er det ganske mye oppoverbakker og masse snø om morgenen når jeg drar på skolen... men er det en oppoverbakke med 50cm snø så kjenner jeg ingen forskjell... bilen er nesten lik på sommer som vinter ;)

#261127  av Rebel-Rider

Fint å se en Camry 4WD som faktisk ikke er rusta bort, er ganske få igjen på veien av disse. :)

#264536  av Toyota4WD

Rebel-Rider skrev:Fint å se en Camry 4WD som faktisk ikke er rusta bort, er ganske få igjen på veien av disse. :)
Det er jo litt rust over hjulbuene... men det er ganske lite til å være en så gammel bil

mener den ble lakkert for 5 år sia... da ble rusta sveiset å ordnet.. :)
så det er masse bil for pengene.. :)