Jeg har et stort problem med t-taket mitt på min mr2. Det LEKKER
Passasjersetet mitt er søkkvått! Noen som har en anelse om hvordan man løser dette problemet? 

jumbo skrev:Jupp, kjenner til den derHåper du mener sånn silikonstift/fett, og ikke silikon til hjørnefugene på badet. Siden det limer enda værre enn sikaflex.
Silikon er noe dritt med tanke på uttørkning over tid, men det hjelper hvertfall å holde taket tett.
erling skrev:jobber du med Sikaflex elle' ?! :pjumbo skrev:Jupp, kjenner til den derHåper du mener sånn silikonstift/fett, og ikke silikon til hjørnefugene på badet. Siden det limer enda værre enn sikaflex.
Silikon er noe dritt med tanke på uttørkning over tid, men det hjelper hvertfall å holde taket tett.
MRQ skrev: jobber du med Sikaflex elle' ?! :pNah.. Har fjernet herdet silikon fra aluminiumslist. Tok 2 min pr cm.. Gøy når lista er 5 meter lang da..
Christian skrev:Taket mitt på passasjersiden lakk også ganske mye,så jeg hadde masse siliconspray på bil lista og litt tec7 på den andre før jeg satte det sammn over natta. La det kun løst nedpå, brukte ikke låsehendelen.Det skulle jo virke greit det, i og med at du ikke limer de sammen. Jeg har pleid å la taket stå av noen timer når jeg opplever lekkasje, når jeg da setter det på igjen har pakningene ekspandert litt og skøtene er tette og kompakte igjen.
Dagen etter satt den lille fuga igjen på taklista, perfekt formet mot bilen og potte tett