TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• S: 1995 MR2 GTI - SOLGT

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.

#260732  av paalw

bump bump, her var det liten interesse på forumet. et par stykker som har ringt dog...

er det for mye penger for en mk2? får ikke mer strøken enn denne. nesten som jeg vil kalle det samlerobjekt :lol:

#260759  av Dr.Ling

Meget pent eksemplar av arten! Og bare gått noen få km! Jeg synes prisen er helt rett ;) !

#260848  av spoild

hmm intresting...

Trenger ny bil, og har alltid hatt et godt øye til den modellen, og dette så ut som et prakteksemplar.
Enda vintersesongen nærmer seg så må jeg si jeg fikk jeg veldig lyst på bilen din.
Skal bare selge min ST185 først.. :-) Så får vi se.. Skal sies jeg ikke har lagt den ut enda da...

#260912  av paalw

jeg synes også 145 er en god pris med tanke på at det står nytt mongoose anlegg til 6000kr, ny CD/MP#/USB 2500,- og nye hjul(som man ikke får tak i i Norge) og dekk til 15000,- og lykter til 1000-lappen. det er 25000,-

selger jeg for 145000 går jeg godt i tap med tanke på innkjøpspris + påkostninger. så såpass synes jeg den er verdt.

#261399  av paalw

har fått bud på bilen uten felgene,

noen som er interessert i felgene? tenkte meg 10 000 for dem. De er 110%, og dekkene er av de aller beste. Bridgestone Potenza S-03. Alt nytt i sommer.

#262535  av paalw

Stående bud er på 125000 (m/ 15" originalfelger). Bilen forsvinner til førstkommende helg hvis ingen kommer med et bedre bud.

Har en bil på hånden nå som jeg gjerne skulle hatt før noen andre snapper den opp så da lar jeg den gå såpass (etter min mening) billig.

#263572  av paalw

Bilen er solgt, sommerfelgene er fortsatt til salgs.