TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gatebil September 2007 Film og Bilder legges her

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#261292  av kennethx

Hørtes ut som du koste deg Qurtis :)

#261347  av TOYPARTS

vannvittig kul helg, har brukt bilen myyyyyye brukt ca 300l bensin og et komplett sett med dekk og en servopumpe hehehe

#261429  av |plumbo

Det var det toypart ;) ( skuffa meg litt med at du skjeldent dro supran helt ut og showa litt men ;) )

på lørdag satt jeg vakt foran konternerne i breislads svingen og på søndag ved ingangen på øya ;) bedre plasser skal jeg lete lenge etter ;)
bilder kommer i morra når jeg har våkna og finner tiden til og gjøre det ( de første er ikke bra kvalitet men det detter vel inn noen til i fra kamera til dama ;)

#261447  av |plumbo

hmm superzlit: sto du parkert midt i svingen på gocart bana med bilen din ?? i såfall så sto jeg rettover veien for deg ( blåcorolla mend sølv lakkert dekor )

#261454  av SuperZite

|plumbo skrev:hmm superzlit: sto du parkert midt i svingen på gocart bana med bilen din ?? i såfall så sto jeg rettover veien for deg ( blåcorolla mend sølv lakkert dekor )
Ja stemmer det.. Sto 2 bmw der og en bobil vedsiden av meg.

#261532  av iwantsupra

Ingen her som har film av BilXtra supra'n som kræsja på lørdan ?

#261535  av SuperZite

iwantsupra skrev:Ingen her som har film av BilXtra supra'n som kræsja på lørdan ?
Det skjedde vel på fredag...

#261604  av CelicaTurbo

iwantsupra skrev:Ingen her som har film av BilXtra supra'n som kræsja på lørdan ?
Om noen sitter på film av hendelsen tror jeg eieren blir glad om dere ikke publiserer dette, siden det kan påvirke forsikringsutbetalingen om en slik film blir kjent.

#261614  av SuperZite

CelicaTurbo skrev:
Om noen sitter på film av hendelsen tror jeg eieren blir glad om dere ikke publiserer dette, siden det kan påvirke forsikringsutbetalingen om en slik film blir kjent.
Har han skrivd skademelding da?

Noen som har noe kontakt med han, så det er mulig å få noe fakta opplysniger kanskje.

#261623  av CelicaTurbo

Jeg aner ikke om bilen er forsikret engang, men på generelt grunnlag er video av slike hendelser uheldig å offentliggjøre pga at agenter fra forsikringsselskaper følger godt med, og avhengig av selskapet og innholdet i videoen så kan jo det slå negativt ut på utbetalingen ;) Som administratoren her burde jeg kanskje vært for åpenhet rundt saken, men jeg er altså ikke det. Jeg mener en video like gjerne kan gi et feilaktig inntrykk som et korrekt inntrykk av hendelsen, og da bør det heller bli opp til forsikringsselskapene å stole på de forklaringene som de får i egenmeldingene.

Jeg vet ikke om Supraen er registrert med skilter, men jeg antar at den involverte Golfen i det minste har skilt og dermed forsikret på vanlig vis.
 #261639  av FireFox

Qurtis skrev:Toyparts var i slag :-)
Hehe, rått.. hørtes ut som om du koste deg du oxo ja ;)

#261662  av |plumbo

noen bilder ( btw på den første filmen ser dere meg i starten av filmen sitter alene midt i breislads svingen med gul vest ;);)
Vedlegg
DSC01050.JPG
DSC01050.JPG (117.82 kiB) Vist 589 ganger
DSC01034.JPG
DSC01034.JPG (220.64 kiB) Vist 616 ganger
DSC01033.JPG
DSC01033.JPG (190.95 kiB) Vist 590 ganger
DSC01026.JPG
DSC01026.JPG (219.18 kiB) Vist 589 ganger
DSC01025.JPG
DSC01025.JPG (141.6 kiB) Vist 593 ganger