TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som har peil pÃ¥ subaru

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #261362  av soltec

Det er en kar som lurer på om eg er interesert i å bytte bilen min med en subaru impresa 2L gt orginalt 211hk 4wd 1995mod 160000km, han forlanger 180 000 for den og med 240 000 i mellomlegg.
Er det noe lurt bytte handel, lett å få selge en slik bil igjen?
Noen store problemer med impresaene?

#261405  av sleeper

største problemet med de er vel girkassene, som er laget av kjeks og tyggegummi... :roll:

#261410  av soltec

sleeper skrev:største problemet med de er vel girkassene, som er laget av kjeks og tyggegummi... :roll:
Huff da, er egentlig bare aktuelt for å bytte og så selge den videre, men spørs hvor lett det er å selge en slik bil, ser de ligger fra 160-230 000 på nett, men spørmålet er vel om det er håp å få solgt en slik bil :?:

#261411  av kenobi_

soltec skrev:
sleeper skrev:største problemet med de er vel girkassene, som er laget av kjeks og tyggegummi... :roll:
Huff da, er egentlig bare aktuelt for å bytte og så selge den videre, men spørs hvor lett det er å selge en slik bil, ser de ligger fra 160-230 000 på nett, men spørmålet er vel om det er håp å få solgt en slik bil :?:
Er det ikke bare å vente på rette kjøperen da? han er vel ute der en plass skal du se. :D viss du kan vente så ville jeg ha ventet. Kaskje lettere å få en byttebil som er mere "lettsolgt"

#261414  av soltec

kenobi_ skrev:
soltec skrev:
Er det ikke bare å vente på rette kjøperen da? han er vel ute der en plass skal du se. :D viss du kan vente så ville jeg ha ventet. Kaskje lettere å få en byttebil som er mere "lettsolgt"
Ja det har eg faktisk, tid har man nok av :lol: . Det er noen som skal komme å se på bilen ut i uken, så eg får vente tenker eg. men hvis det er noen med en celica gt4 bytter eg lett med det :wink:

#261508  av premo

hørte jeg bytte med gt4??? :) du sitter jo på drømmebilen min du faktisk...men jeg vet ikke om jeg evt hadde hatt råd til et mellomlegg før om noen uker når jeg har overtatt gården hjemme... :)

#261520  av soltec

premo skrev:hørte jeg bytte med gt4??? :) du sitter jo på drømmebilen min du faktisk...men jeg vet ikke om jeg evt hadde hatt råd til et mellomlegg før om noen uker når jeg har overtatt gården hjemme... :)
Du har jo en st205 :cry: , eg vil ha st185 el. st165
Selvsakt vil eg ha en st205 før st185 men må holde et budsjett fremover. når tiden er inne skal eg ha meg MKIV igjen :wink:

#262432  av premo

vi kan nå ta en prøvetur med hverandres biler en dag? ;)

#262434  av dalheim

sjekk: http://www.imprezadriver.com

og bare for å ha det sagt: girkassene er ikke laget av kjeks, alt kommer ann på bruken. har vært borti noen imprezaer med "høy" km-stand som ikke har hatt noen som helts problemer med girkassen.

#262445  av soltec

premo skrev:vi kan nå ta en prøvetur med hverandres biler en dag? ;)
Kunne godt tenkt meg bilen din. Men! må frigjøre litt kapital for å så bygge meg opp igjen, er 3 stk no som vil ha bilen min :evil: , Men den som kommer med pengene først får den :wink: