TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En funny historie pÃ¥ byen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #261888  av ThorT18

Hei hei :lol:

Det skjedde i går, nærmere bestemt Tirsdag, da jeg var å kjørte rundt i Bodø for å hente noen som var på fylla(på en Tirsdag ja). Stod parkert utenfor et hotell da plutselig en fyr kom springende i ei faens fart mot bilen. Ble litt stressa, siden fyren var skalla, hadde noen merkelige smykker og så temmelig "farlig ut" :roll: :P Men snill som jeg er åpnet jeg vinduet for å høre hva han ville..

og her begynner han..(trodde først han var en utlending) møre fyr fra Ålesund som hadde lagt til kai med båten sin(han var en del av mannskapet), som var på by'n(dritings) :wink:

Han fortalte at jeg hadde verdens råeste bil(min celica 93 2,0gt), siden han selv hadde en 92 gt4:D Han fortalte at han så rompa på bilen min passere han ved en bensinstasjon lengre bort der han stod å pissa bak et hjørne, og at når han så rompa sprang han alt han hadde etter meg for å hilse :P

Celica eiere er jo helt vill :P :)

#261894  av Daniel_hoy

Haha. Han kommer faktisk fra samme plass som meg, men kjenner ikke han. Flere kompiser av meg jobber på den båten også. Hadde et et motorhavari så dei måtte i land i bodø.

#261897  av ThorT18

Haha :D Er det mulig ;) ja, det stemmer! Han nevnte at de måtte "nødlande" i kaia..pga. noe fusk med motorene...noe som tok fyr osv. :P

Sporte om han hengte på ts-ogn, men han sa han ikke brukte å være på nett! 8) Skal sies at han var veldig full, og at det var like morro hver gang han maste om jeg visste om en øde vei der vi kunne kjøre litt :roll: