TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hjelp til sveising

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #264249  av roste1

Hei, jeg skulle montere mitt nye Eksos annlegg her i sommer, men så viser det seg at det er en slange som skal inn på eksosrøret. dette er på fremre del, ut av motoren. Så jeg må svise igjen ett hull som er laget i røret fra fabrikk og så må jeg lage nytt hull og montere denne slangen og sveise på en mutter eller noe så jeg får på dette røret, lenge siden jeg prøve, så husker ikke helt, men sikkert noem her som vet hva dette er til. Og er det noen som kan gjøre dette for meg, altså svise ett hull på eksosen og lage hull et annet sted og da kan dere jo like godt montere dette (fra motor og til kat.) PS: dette er rustfritt. så er ikke alle som kan sveise dette....

Noen nær Kongsberg som kan hjelpe meg?

håper på svar....

mvh Tor HÃ¥kon

#264256  av Larsen

Er ikke helt sikkert, men regner med at det er labda sonden og egr slangen du snakker om.

#264262  av roste1

ja, tipper det er den jeg også, men det hullet til den må flyttes, så noen som kan det? og da må de nesten montere annlegget også... også er det rustfritt da..

#264501  av pkgrette

hmm jeg kan sveise det vis du ikke er så nøye om sveisen er rustfri.. men kan få det tett. bor i drammen.. eller så gjør svenesen eksos dette i drammen