TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• sÃ¥ en sort mr2 forbi stav pÃ¥ skjetten

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #264859  av Nico_18

torsdag eller fredag i halv 4 tia så jeg en helt sort mr2 mk2 på veien forbi en bussholdeplass ved stav på skjetten, lurer på om det er noen som holder til i distriktet?

#264950  av Neemi

Sven eller Arild som var på tur kanskje?

#265041  av Sven

Kan ha vært meg, men kan ikke selv huske å ha kjørt der da :roll:

Men det går vel minst 3 sorte MR2'er i området tror jeg.

#265046  av celicat23

Sven skrev:Men det går vel minst 3 sorte MR2'er i området tror jeg.
Har flere ganger møtt på en sort en som kommer ut fra skjettenbyen nede ved toyota hvam på morgenen på vei til jobb. Ei eller annen blondine som kjører den.

#265791  av Stølen

Jeg har ikke vært hos frisøren på en stund, men "blondine" er jeg ikke :D Det var meg ved Stav skole- tok noen bilder på grusbanen og ved skaterampen der nede.

#266080  av Nico_18

åja :) da har jeg fått svar på det å, tok bussen skjønner'du. blir dyrt å dra frem og tilbake til jobb med bilen hver dag. når du har noen der hjemme som kjøper busskort til deg ;P

#266126  av BT-GTI

møtte på ei blondine i en org mr2 gti på videonova for en uke siden. er nok enda en mr2 i området da altså..

#266128  av BT-GTI

møtte på ei blondine i en org mr2 gti på videonova for en uke siden. er nok enda en mr2 i området da altså..

.

#266813  av Nico_18

kompis av meg har netopp kjøpt seg en mr2 han å. så tallet bare vokser :) får ta å samle folka nermere våren sett om det er noen nye annsikter;)

#266823  av Marcus

Uff, begynner å bli litt for vanlig snart:P