TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mitt nye effektanlegg!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #264956  av Foe

Fikk kjøpt effektanlegg av BT-GTI her på forumet, og fikk det i posten i går! og da var det selvfølgelig hastverk med å få det på! :twisted:

Hele seansen gikk forsåvidt greit, bortsett fra å få av deler av det gamle,
men etter mye banning, og en del vold, gikk det seg til!

Var Meeget fornøyd med lyden!

Legger ved noen bilder:
Vedlegg
Den nye pipa!;)
Den nye pipa!;)
nytt.JPG (46.75 kiB) Vist 652 ganger
Ut med det gamle!
Ut med det gamle!
gammelt.JPG (51.38 kiB) Vist 652 ganger
Slik det så ut ferdig utpakket
Slik det så ut ferdig utpakket
nytt utpakk.JPG (45.61 kiB) Vist 652 ganger

#264961  av henrixxx1

Ble vakkert det der :D

#264963  av Nico_18

ble utrolig pent:) men du har 3sgte? eller vanlig N/A?

#264964  av Foe

Har 2.gen 3s-gte. E ganske så fornøyd, ja!

#264967  av ijb

rått !!! :D bråker de mye :?:

#264968  av Foe

bråker temmelig mye ja! når jeg skulle kjøre den ut fra verkstedet måtte madamen holde for ørene pga lyden og trykket:p

#265006  av Nico_18

for hadde planer om å kjøpe det anlegget der, men er mest beregna for 3sgte, har bare en gti jeg, men har faktisk planer om v6 i gti'n min. motor fra usa 13000, v6-turbo 24700 inkl. moms. men å få den registrert blir vel ett j...... broblem her i norge tror jeg:P er det noen som kjører mr2 mk2 v6t 3.0 her i norge egentlig?

#265009  av BT-GTI

lyden er bra inne på et verksted :D . når jeg fyra opp annlegget for føsrte gang så rista skapdører og bilder datt ned fra veggen 8) men når motoren blir varm så blir den mye bedre. ved 1.150-1200 omdreingiger (kaldstrart) så er det resonaser herfra til :twisted: .

#265042  av Marcus

Ser nydelig ut!
Hva skjer på neste EU-kontroll a? Og får man tak i godkjenningspapirer på det?

#265077  av Foe

si det? får vel bare prøve å se, og hvis det ikke går, tar det 15 min å skifte tilbake til det orginale:)

#265081  av Larsen

Erling her på forumet har en v6 motor i mr2en

#265164  av Nico_18

fett, har planer om å gå for det selv :) men registrering å sånn, er det null stress eller er det ganske problematisk å få de godkjent?

#265188  av Larsen

Nico_18 skrev:fett, har planer om å gå for det selv :) men registrering å sånn, er det null stress eller er det ganske problematisk å få de godkjent?
Regner ikke med at det blir noen godkjenning med det første på den motoren nei...

#265305  av Nico_18

hehe, egentlig det jeg tenkte meg (A)